سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سرباز ولایت
 

هرچه به انتخابات 7اسفند نزدیکتر می شویم شور و نشاط انتخاباتی و تکاپوی کاندیداها برای جلب آرای مردم بیشتر می شود.باید شور و شعور انتخاباتی را باهم تلفیق کنیم و با حضور حداکثری و انتخاب اصلح ، مجلسی در تراز انقلاب تشکیل دهیم تا امید دشمنان به ناامیدی تبدیل شود و تهدیدها به فرصت مبدل گردد؛ و جلوی "نفوذ" فتنه گران،خائنان،منافقان،کاسبان برجام و پسابرجام،غربگرایان،اعتدال نمایان،لیبرال مسلکان،افسادطلبان،فرصت طلبان،ولایت ستیزان،زرسالاران،زورمداران،خائنان،دگراندیشان،بزک کنندگان(چهره آمریکا)،بزدلان سیاسی،دلبستگان به کدخدا،سکولاراندیشان،حمله کنندگان به نهادهای انقلابی (شورای محترم نگهبان و...)،طردکنندگان جوانان مومن و انقلابی و...را به مجلسین بگیریم.  

نکته جالب این است که یکی از شگردهای غرب و غرب‌گرایان، بهره‌برداری از نتایج مذاکرات هسته‌ای در انتخابات است. لذا از مدت‌ها قبل تلاش کرده‌اند که در حین روند مذاکرات، نیم نگاهی نیز به انتخابات داشته و زمان بندی را به نحوی تنظیم کنند که خروجی حداکثری برای آن آوردگاه مهم نیز داشته باشد. این جریان معتقد است، باید به گونه‌ی القاء نمود که حل مشکلات کشور در گرو نزدیکی و تعامل با غرب است و به عنوان نمونه از همین طریق پرونده پرمناقشه هسته‌ای ایران حل شده است.چندماه پیش "وندی شرمن" معاون سابق وزیر امور خارجه آمریکا نیز در سخنانی ابعاد مهمی از برنامه پسابرجام را فاش کرده و با بیان اینکه برجام بر انتخابات مجلس ایران تاثیر خواهد گذاشت گفت: «حسن روحانی رئیس جمهور ایران بسیار دوست دارد روز اجرای برنامه جامع اقدام مشترک(برجام) پیش از برگزار انتخابات مجلس باشد تا مردم ایران شاهد برداشته شدن تحریمها باشند» 

وب سایت پولیتیکو نیز در مقاله‌ای تاکید کرده است که دولت اوباما تحریم ها علیه ایران را زمانی تعلیق خواهد کرد که برای دولت بیشترین نفع انتخاباتی را داشته باشد. 

مجلس انقلابی،مجلسی است استکبار ستیز و دشمن شناس  وبابصیرت نه اینکه غرب‌گرایان در صدر آن قرار بگیرند و وابستگی را تئوریزه و قانونمند نمایند و به فکر بزک کردن شیطان بزرگ باشند و به جای خدا،کدخدا را حلال مشکلات بدانند.مجلسی نیست که جام زهر به رهبر عزیز و مظلوم انقلاب تعارف کند و به جای حل مشکلات معیشتی مردم به فکر جدل های بی فایده سیاسی و تحصن غیرقانونی باشد.مجلسی نیست که برای نظام و کشور حاشیه سازی کند و بی خیال مشکلات مردم شود.

مجلس انقلابی مجلسی است که برجام را – که حساسترین مبحث چندسال اخیر کشور بود-در عرض 20دقیقه جمع نمی کند-تا خیال دولت را راحت کند که رهبری مجبور شود 9 بند هم به آن بیفزاید.رئیسش از رهبری نقل قولی بیان نمی کند که رای نمایندگان را برای برجام جمع کند وبعدا توسط سایت رهبری تکذیب شود! به برخی وزرای غیرقابل اعتماد ، رای اعتماد نمی دهد(وزیری که در قضیه کرسنت پرونده دارد یا در فتنه88 حضور فعال داشته و...).یکشنبه های سیاه در آن به وجود نمی آید و در بحث دانشگاه آزاد به نفع عالیجناب اقدام نمی کند.

مجلس انقلابی ، ارزشی است نه لرزشی ،انقلابی است نه انفعالی،وکیل المله است نه وکیل الدوله،آرمانگراست نه اینکه بی خیال آرمان خمینی کبیر شود و آرمانگرایی را به بهانه واقع بینی ذبح کند.مبتنی بر اصول تصمیم می گیرد و حرکت می کند و در واقع "تکلیف را فدای نتیجه" و "حق را مذبوح شرایط" نمی کند. حال اگر امروز در مجلس ما فلان استیضاح به واسطه مصلحت سنجی های گروهی اعلام وصول نمی شود و یا اینکه با لابی که امروز تخصص عده ای از نمایندگان است ختم به خیر می شود، به طور قطع منافع عموم-که حفظ آن تکلیف نمایندگان است-

قربانی منافع عده ای خاص شده است. به چه خاطر می بایست استیضاح مثلا وزیر ارشاد به احداث جاده در فلان شهرستان پیوند بخورد؟ در کدام دوره ای در مدت حدود دو سال اعضای یک کابینه 15 کارت زرد بلا ثمر دریافت کرده اند که امروز مثل آنکه بخواهند از نانوایی سر کوچه شان نان بگیرند به شوخی بگویند: "برم دوتا کارت زرد بگیرم و بیام!!!" یعنی مرز بندی مجلس به اصطلاح اصولگرا با فتنه به آنجا رسیده است که وزیر ارشاد ضمن اجازه اکران به فیلم حامی فتنه با افتخار سر به آسمان می ساید و برای گرفتن کارت زرد اعلام آمادگی می کند؟ این ناچیز و بی مقدار دانستن مجلس گردن هیچکس را که نگیرد، گردن نمایندگان را خواهد گرفت. مجلس انقلابی اهل باند بازی و باند سازی نیست که عده ای امروز فراکسیون شخصی راه بیندازند و هر طرحی را که بخواهند با خیال جمع افاضه به رهروان شان کنند. با فکر، با عاقبت اندیشی و نگاه به فرجام قیامت رای می دهد، نه آنکه فلان نماینده بگوید اگر آن چند رهرو من در جلسه امروز غائب نمی بودند، فلان طرح دو فوریتی رای می آورد.پیرو ولایت است نه رهرو...

مجلس انقلابی اهل مبارزه با فقر و فساد وتبعیض است نه اهل سیاسی کاری و سیاست بازی.به فکر حل مشکلات اشتغال و ازدواج مسکن و سایر مشکلات فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی مردم به ویژه جوانان است.مواضع دشمن شکن دارد نه دشمن شاد کن.

نماینده ای می خواهیم که مومن ومتدین باشد نه اینکه نیروهای مومن را افراطی بخواند.کارآمد وتوانمندباشد.دلسوز باشد و درد دین ومردم داشته باشد.خودش را سپر مشکلات قراردهد.شجاع باشد نه بزدل که اخم آمریکا بترسد و از ارباب فتنه ها حساب ببرد.مرزبندی صریح با دشمن داشته و استکبار ستیز باشد.کشور را به دشمن نفروشد.سالم و پاک باشد و اهل رانت و زد و بند و باند بازی نباشد.از ساکتین و مردودین فتنه نباشد.وابسته به جریان فتنه ونفاق نباشد.وامدار کانون قدرت وثروت و باند زر و زور تزویر نباشد.اهل اشرافی گری و ثروت اندوزی نباشد. واز همه مهمتر ولایی باشد و منویات ولایت را سرلوحه خود قرار داده به فکر شاد کردن قلب رهبر باشد نه اینکه دل او را به درد آورد.نه اینکه مثل برخی ها در حرف دم از مقام معظم رهبری و رهبری داهیانه ایشان بزند و در عمل آن کار دیگری بکند.

 

 

 

 



نوشته شده در تاریخ جمعه 94/11/23 توسط 
تمامی حقوق مطالب برای سرباز ولایت محفوظ می باشد