سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سرباز ولایت
 

انتخابات مجلس خبرگان ومجلس شورای اسلامی نزدیک است.انتخاباتی که از جهات مختلف حایز اهمیت فراوانی است و می طلبد تا با دقت کافی نماینده مورد نظر انتخاب گردد.باید فردی را انتخاب کنیم که شیفته خدمت باشد نه تشنه قدرت.در این مورد عملکرد افراد مهم است نه شعار آنها.شیفته خدمت تکلیف گراست نه منفعت گرا.متوسل به هر شخص وگروهی برای کسب رای نمی شود.از هرابزار و وسیله ای (ولو حرام) برای جلب آرا استفاده نمی کند.درد دین دارد نه درد خود.به فکر مشکلات مردم است نه منافع خود و حزب خویش.انقلابی است نه انفعالی وسازشکار.از ساکتین ومردودین فتنه نیست واز کارگردان فتنه حمایت نمی کند.شجاع است نه ترسو.اهل مبارزه با فساد و پاکدست است نه اهل تبانی وفساد و....با دستمال کثیف نمی شود شیشه را تمیز کرد.آزموده را آزمودن خطاست.نماینده ای که پاکدست نباشد نمی تواند با فساد اقتصادی وسیاسی وفرهنگی و...مبارزه کند.اهل ریا وربای سیاسی نیست.تقوای سیاسی واقتصادی واخلاقی دارد.اهل تخریب رقبا نیست.به خاطر خدا ثبت نام می کند.وقتی منافع ملی ومصالح اسلامی به خطر می افتند سکوت نمی کند.ساده زیست است نه اهل اشرافیگری وثروت اندوزی. ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ جمعه 94/9/27 توسط 

اسلام انسان را شناخته است که حکم حجاب را داده، حکم عدم اختلاط زن و مرد را داده. اسلام من و شما را شناخته... اردوی مختلط یعنی چه؟ کوهنوردی مختلط، اردوی مختلط، گاهی حتّی خارج از کشور!...مسئولین فرهنگی دانشگاه‌ها بفهمند چه‌کار می‌کنند.

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ دوشنبه 94/9/23 توسط 

کسانی که ادعا دارند و شعار می دهند وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد ؛ تا به حال فکر کرده اند که یکی از مهمترین جهادی که امام خامنه ای به آن امر کرده اند، جهاد اقتصادی است: امروز هر کسی بتواند به اقتصاد کشور کمک بکند، یک حرکت جهادی انجام داده است.

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ دوشنبه 94/9/23 توسط 

در طول تاریخ یکی از برنده ترین سلاح های اهل نفاق تحریف بوده است تحریف یعنی اینکه امور را آنگونه که میخواهی تعریف کنی نه آنگونه که هستند

تحریف سابقه ای به درازای تاریخ دارد از همان زمان که گفتند پیامبر هزیان می گوید و قرآن ما را بس است 

اما در حال حاضر پروژه ای که چند سالی با سرعت بیشتر کلید خورده است پروژه ی تحریف رهبری است . 

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ شنبه 94/9/21 توسط 

نامه اخیر رهبربصیر انقلاب به جوانان غربی حاوی نکات بسیار مهمی و از ابعاد مختلف قابل تحلیل می باشد که به برخی از آنها اشاره می گردد:

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ سه شنبه 94/9/10 توسط 

انتخابات مجلس شورای اسلامی واز آن مهم تر مجلس خبرگان نزدیک است.فتنه گران برای هردو مجلس برنامه دارند به ویژه مجلس خبرگان چون که به رهبری نظام ارتباط دارد تا از آن طریق به رهبرفرزانه انقلاب ضربه بزنند وساقطش کنند!!! 

ادامه مطلب...


برچسب‌ها: نفوذ
فتنه

نوشته شده در تاریخ یکشنبه 94/9/8 توسط 

اربعین نشانه قدرت اسلام به ویژه شیعیان است.پیاده روی اربعین علاوه برجنبه معنوی دارای پیام سیاسی هم هست ونشان دهنده بخشی از قدرت سیاسی واجتماعی شیعیان در عصر حاضر است.تجمع میلیون ها شیعه در اربعین سرور وسالار شهیدان علیرغم وجود وتهدیدهای داعش(بخوانید دلارهای آمریکا علیه شیعه) از بهترین راههای تبلیغ اسلام وتشیع در جهان است.

«اربعین» پاسخ  شیعیان در مقابل تخریب چهره اسلام و ایجاد تفرقه توسط داعش است.  ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ یکشنبه 94/9/8 توسط 
   1   2      >
تمامی حقوق مطالب برای سرباز ولایت محفوظ می باشد