سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سرباز ولایت
 

تضعیف وتخریب شورای نگهبان یا جاهانه است یا خائنانه......شورای نگهبان حافظ جمهوریت واسلامیت نظام است....گزیده‌ای از فرمایشات بنیانگذار جمهوری اسلامی درباره تمکین مسئولان، احزاب و گروه‌ها به قانون و فصل‌الخطاب بودن قانون اساسی و شورای نگهبان به شرح ذیل است.باشد که مدعیان خط امام در مقابل شورای نگهبان تمکین کنند:

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ دوشنبه 92/2/30 توسط 

 

سناریوی دشمن در انتخابات چیست؟دشمن چه راهبردها ونقشه هایی برای انتخابات دارد؟راز حمایت وتعریف وتمجید ضدانقلاب ودشمنان از بعضی کاندیداها چیست؟

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 92/2/25 توسط 

در حالت کلی اختلاف اصلی بین جریانات سیاسی کشور بر سر دو نوع گفتمان وطرز فکر است

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ سه شنبه 92/2/24 توسط 

دو قطبی اصلی در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم دو قطبی سازش-مقاومت یا به عبارت دیگر ارتجاع-پیشرفت خواهد بود. در حدودیک سال گذشته این دو گفتمان در دو حوزه به طور جدی باهم رویارو شده ونقاط افتراق خود از یکدیگر را شفاف کرده اند. حوزه نخست توصیف وضع موجود کشور بوده است. و حوزه دوم، توصیه ها، تجویزها و اره حل هایی که هر یک از دو طرف برای اصلاح وضع موجود ارائه می کند.این نوشته تلاش می کند نقاط اصلی اختلاف میان توصیف هر یک از این دو گفتمان از وضع موجود را –که به طور طبیعی مبنای توصیه ها و تجویزهای آنهاست- روشن کند...

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ دوشنبه 92/2/23 توسط 

مقام عظمای ولایت در دیدار دست اندر کاران انتخابات ارزشی بودن را یکی از ویژگی های رئیس جمهور اصلح دانستند. به همین نگاهی انداخته ایم به ارزش ها و ارزشی بودن از دیدگاه ایشان و ...

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ جمعه 92/2/20 توسط 

 

تکنوکراسی چیست؟چه نقدهایی برآن وارد است؟رابطه تکنوکراسی وآرمانگرایی چیست؟چرا برخی به تکنوکرات بودن افتخار می کنند؟آیا تکنوکراتها می توانند اهداف انقلاب را محقق کنند؟

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ جمعه 92/2/20 توسط 

براهینی که در این مقاله ، به اجمال ذکر می شوند ، متناسب با سطوح خداجویان ، در چهار سطح خواهند بود:

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ جمعه 92/2/20 توسط 
   1   2   3      >
تمامی حقوق مطالب برای سرباز ولایت محفوظ می باشد