سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سرباز ولایت
 

چند روزی بیشتر تا راهپیمایی 22 نمانده است.یکی از شعارهای اصلی ملت بصیر ایران بایستی"مرگ بر فتنه گر" باشد.همان ها که در این دولت به اصطلاح اعتدال جان تازه ای گرفته ودر اصل افراطی اصلی وحقیقی هستند.همان ها که به خاطر هوس قدرت،در حمایت از کارگردان اصلی فتنه88 نقش های مهمی ایفا کردند وحق وحقیقت را فدای منفعت وقدرت کردند.

عده ای راحت طلب وقدرت طلب وافراطی،نیروهای انقلابی وارزشی را افراطی قلمداد می کنند در حالیکه در فتنه78 و88 ومجلس ششم وتحصن وطرح حاکمیت دوگانه وخروج از حاکمیت و...بیشترین افراطی گری ها را کردند وخون به دل رهبر وخانواده های شهدا کردند.اینان اگر رویشان می شد امام علی(ع) وامام حسین(ع) و...امام خمینی(ره) را در راس افراطیون می نامیدند!!! در این دولت به نام اعندال وبه کام افراطیون غربگرا وسکولار است.اینان در رفتن به سمت آمریکاوغرب وجبهه باطل افراطی اند.

شعار مرگ برفتنه گر بایستی از شعارهای اصلی راهپیمایی ها باشد تا عده ای خائن درصدد از بین بردن شعار مرگ بر آمریکا ومرگ براسرائیل نباشند...

 پس :   مرگ بر فتنه گر



نوشته شده در تاریخ جمعه 92/11/18 توسط 

انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون همواره با تهدیداتی مواجه بوده وهست،مهمترین خطر برای انقلاب اسلامی ایران در مقطع فعلی چه خطری است؟سیاسی ،فرهنگی،اقتصادی،نظامی یا...؟؟؟

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ جمعه 92/11/18 توسط 
تمامی حقوق مطالب برای سرباز ولایت محفوظ می باشد