سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سرباز ولایت
 

مرگ برآمریکا یعنی مرگ برطاغوت؛مرگ براستکبار؛مرگ بر ظلم وفساد؛مرگ برشیطان بزرگ؛یعنی مرگ برباطل واهل باطل؛مرگ برآمریکا نماد تبری از دشمنان اسلام وجبهه حق است....

صداقت آمریکایی

چرا مرگ بر استکبار جهانى؟! چرا مرگ بر آمریکا؟!

خبرگزاری تسنیم: شعار مرگ بر آمریکا، شعارى برآمده از تجربه‏هاى بسیار مردم ایران، در طول سال‏هاى متمادى است که با تمام وجود، خوى استکبارى آمریکا را تجربه کرده‏اند. این یک هشدار و بیدارباش دائمى جهت آگاهى در مقابل توطئه‏هاى دائمى آمریکا است.

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شعار مرگ بر آمریکا، شعارى برآمده از تجربه‏هاى بسیار مردم ایران، در طول سال‏هاى متمادى است که با تمام وجود، خوى استکبارى آمریکا را تجربه کرده‏اند. این شعار در واقع، یک هشدار و بیدارباش دائمى جهت آگاهى در مقابل توطئه‏هاى دائمى آمریکا، در قبال ملت مسلمان و آزاده ایران است؛ چنان‏که مقام معظم رهبرى مى‏فرمایند: «ما همه مشکلات را به گردن آمریکا نمى‏اندازیم. مشکلات ما از خودمان است؛ منتها دشمن از این مشکلات مى‏خواهد حداکثر استفاده را کند؛ پدر کشور و ملت را در بیاورد. ما نمى‏گوییم اگر تورم هست، تقصیر آمریکاست؛ نه، اگر تورم هست، اگر کاهش قدرت خرید هست، اگر کمبود اشتغال هست، ما گردن آمریکا نمى‏اندازیم؛ این تقصیر خود ماست؛ تقصیر مسؤولان است؛ اما اگر اسم آمریکا را مى‏آوریم، اگر حرف آمریکا را مى‏زنیم، مى‏خواهیم بگوییم که گرگى‏کمین گرفته، پشت خم کرده که به شما حمله کند؛ از این غافل نباشید. به مسؤولان مى‏گوییم ضعف‏ها را برطرف کنید، به شما مى گوییم که متوجه این دشمن باشید؛ تا به شما حمله نکند...» بر این اساس، سه موضوع، ایجاد و تداوم این شعار را رقم زده است؛ نخست روح ظلم‏ستیزى مردم ایران که نیروى ایجاد انقلابى عظیم را داشتند، دوم خیانتها و جنایتهاى بى‏شمار آمریکا در حق این ملت در طول چند دهه قبل از انقلاب و استمرار آن در طول سالهاى پس از آن به‏گونه‏اى‏که نشان داده از هیچ تجاوز، جنایت و خیانتى براى شکستن عمود خیمه استقلال و به قفس درآوردن آزادى این ملت فروگذار نمى‏کند و سوم رسوایى آمریکا در این‏که نشان داده مظهر بیداد و فرعونیت در سراسر دنیا و تمامیت‏خواهى و استکبار جهانى است. ما در این مختصر تنها به شکلى گذرا به برخى نمونه‏هاى عامل دوم که به تنهایى توانسته شعار مرگ بر آمریکا را به باورى برخواسته از آگاهى ملت ما که به‏سادگى قابل زدوده‏شدن و فراموشى نمى‏باشد، اشاره مى‏کنیم.

لیست جنایات 60 ساله آمریکا علیه ملت ایران‏
الف - قبل از انقلاب اسلامى‏
1) کودتاى 28 مرداد 1332
2) شهادت دانشجویان در 16 آذر 1332
3) حمایت و تحکیم پایه‏هاى حکومت استبدادى شاه‏
4) تأسیس سازمان مخوف ساواک‏
5) کشتار صدها تن از مردم در قیام خونین پانزدهم خرداد 1342
6) تحمیل قانون کاپیتولاسیون و تحقیر ملت بزرگ ایران‏
ب- دوران پس از انقلاب‏
ب - 1 دوران جنگ سخت‏

7) تبدیل سفارت به لانه جاسوسى‏
8) مصادره اموال ایران‏
9) هجوم نظامى و واقعه طبس‏
10) کودتاى نوژه‏
11) چراغ سبز آمریکا به صدام براى حمله به ایران‏
12) حمایت تسلیحاتى و اطلاعاتى آمریکا از صدام در 8 سال جنگ تحمیلى‏
13) تأمین سلاح‏هاى شیمیایى عراق علیه ایران‏
14) حمله آمریکا به کشتى‏ها و سکوهاى نفتى ایران‏
15) ساقطکردن هواپیماى مسافربرى ایران‏
16) حمایت آمریکا از سازمان منافقین‏
17) اعمال تحریم‏هاى ظالمانه علیه ایران‏
18) تهاجم فرهنگى و جنگ نرم علیه ملت ایران‏
19) ساخت فیلم‏هاى ضد ایرانى و ضد اسلامى‏
ب - 2- عملیات جنگ نرم‏
20) تهدید مستمر ملت ایران به حمله نظامى‏
21) حمایت آمریکا از گروهک‏هاى تروریستى به‏ویژه در مرزهاى ایران‏
22) حمایت آمریکا از هر گونه فتنه و اغتشاش در سالهاى 88، 82، 78
23) ترور دانشمندان هسته‏اى ایران‏
اینها صرفاً نمونه‏اى بود از برخى از جنایت‏هاى آشکار دولتى بر علیه یک ملت بزرگ و سؤال این است که آیا اینها به‏راحتى و بدون نشان‏دادن حسن نیتهاى عملى قابل فراموشى است؟



نوشته شده در تاریخ دوشنبه 92/8/13 توسط 
تمامی حقوق مطالب برای سرباز ولایت محفوظ می باشد