سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سرباز ولایت
 

انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون همواره با تهدیداتی مواجه بوده وهست،مهمترین خطر برای انقلاب اسلامی ایران در مقطع فعلی چه خطری است؟سیاسی ،فرهنگی،اقتصادی،نظامی یا...؟؟؟

مهم ترین خطری که در ابتدای انقلاب مواجه بودیم،به ویژه در دوره بازرگان وبنی صدر،خطر سیاسی بود.بعد از آن در دوران دفاع مقدس خطر،خطر نظامی بود؛

بعد از دفاع مقدس و در دوران به اصطلاح سازندگی،خطر فرهنگی بیش از سایر خطرات بود،درهمان دوران بود که رهبربصیر انقلاب، امام خامنه ای(مدظله)،خطر تهاجم فرهنگی وشبیخون فرهنگی را گوشزد کردند که متاسفانه اکثر مسئولین از خواب بیدار نشدندبلکه برخی از آنها عمدا به دنبال سکولاریسم ولیبرالیسم واشرافیگری وغربی کردن ایران و دبی کردن تهران بودند!! آنچه امروزه از مظاهر تهاجم فرهنگی هستیم،حاصل همان دوران است. برخی از مفاسداقتصادی هم ریشه در آن دوران دارد.در همان دوران بود که انحراف از گفتمان امام وانقلاب شروع شد.

دردوران به اصطلاح اصلاحات(بخوانید افسادات)،مهم ترین خطر،خطر سیاسی بود وعده ای تیشه به ریشه انقلاب وزیر سوال بردن ولایت فقیه وشبهه افکنی های بی سابقه(در دولت اصلاحات به طور میانگین هر روز شش شبهه علیه دین مطرح می شد!!) وبا طرح حاکمیت دوگانه وخلق فتنه78 وخروج از حاکمیت وتحصن درمجلس ششم و...به دنبال براندازی نظام اسلامی بودند.

در دولت آقای احمدی نژاد،مهمترین خطر،خطر اقتصادی بود که دشمن خارجی با افزایش تحریم ها ودشمن داخلی با فتنه اقتصادی برای کشور توطئه آفرینی می کردند.

درحال حاضر و در دولت به اصطلاح تدبیر وامید،مهمترین خطر،خطرفرهنگی است که جریان فتنه ونفاق وافراط  جان تازه ای گرفته وبا نفوذ در دانشگاهها وآموزش وپرورش و...به دنبال ترویج سکولاریسم ولیبرالسیم مذهبی و...به دنبال غربی کردن وسکولار کردن کشور(به جای اسلامی کردن کشور) هستند.دولت با شعار اعتدال،افراطی های فتنه گر را برسرکار آورده است.در عرصه سیاسی هم با وادادگی وانفعال در مقابل دشمن عمل می کند.با شعار واقع گرایی به ذبح آرمانگرایی می پردازد.به جای راضی کردن خدا به فکر راضی کردن آمریکا و1+5 است!

آری مهمترین خطر برای انقلاب درمقطع کنونی ،خطر فرهنگی است.

همه ما بایستی برای فرهنگ وکار فرهنگی دغدغه داشته باشیم وفکر کنیم وکارتشکیلاتی وسازماندهی شده انجام دهیم وبا بصیرت وتیزبینی مراقب رخنه فرهنگی جریان نفاق باشیم.



نوشته شده در تاریخ جمعه 93/1/15 توسط 
تمامی حقوق مطالب برای سرباز ولایت محفوظ می باشد