سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سرباز ولایت
 


آیا میدانیدبسیاری از روشهای جلوگیری از بارداری به ویژه توبکتومی و وازکتومی سرطان زا هستند واز عمر انسان کم می کنند؟!!
کنترل جمعیت،طرحی صهیونیستی برای نسل کشی نوین وقتل عام جدید شیعیان به دست خودشان است.

برژینسکی، سیاستمدار کهنه‌کار و مشاور امنیت ملی سابق آمریکا، اظهار داشته است که «از فکر کردن به حمله پیش‌دستانه علیه تأسیسات هسته‌ای ایران اجتناب کنید و گفت‌وگوها با تهران را حفظ کنید. بالاتر از همه، بازی طولانی‌مدتی را انجام دهید، چون زمان، آمارهای جمعیتی و تغییر نسل در ایران به نفع رژیم کنونی نیست.».

وقتی در اوایل دولت به اصطلاح سازندگی ،دولت وقت از صندوق بین المللی پول (که نهادی صهیونیستی است)تقاضای وام میکند مسئولان صندوق بین المللی پول ،سه شرط را برای اعطای وام تعیین می کنند که یکی از آنها کنترل جمعیت است.این در حالی است که کشورهای مستکبرکه کشورما را تحریم کرده بودند، حتی از دادن نخ بخیه برای مجروحان جلوگیری می کردند، یونسکو-که نهادی صهیونیستی است_ آمپول های عقیم شدن مردان را که نرخ آن روز آن ها 20 هزار تومان بود، رایگان در اختیار دولت ایران قرار می داد. تلاش برای کاهش جمعیت در کشورهای اسلامی و تبلیغ راجع به آن از جمله اهداف "نظم نوین جهانی "بوده وابزار متقاعدکردن نیز نه فقط تبلیغات بلکه چماق صندوق بین المللی پول وبانک جهانی - به عنوان موسسات اعتباردهنده –نیز بوده است. تنها جایی که کنترل جمعیت وشعار" فرزند کمتر،زندگی بهتر"نبوده و نیست ، رژیم غاصب اسرائیل است. نرخ رشد جمعیت در اسرائیل 38درصد است و دولت نتانیاهو کاملا از افزایش جمعیت حمایت می کند.در حالیکه در ایران2/1 -6/1 درصد است. به راستی چرا نتانیاهوو بوش و...مخالف کنترل جمعیت هستند؟ آیا می دانید مالتوس –صاحب نظریه کنترل موالید-یک فراماسونرانگلیسی واز کارمندان مستعمرات انگلیس در شرق هندوستان بوده است؟ سیاست های کنترل جمعیت دنباله نقشه های انگلیس است. مجله"القراءات السیاسیه" می نویسد:"منظور از کنترل جمعیت کنترل سیاسی است". چرا دول غربی تا این حد برای جلوگیری از رشد جمعیت ما دلسوزی می کنند؟
تنظیم خانواده یا تقتیل خانواده-نام تنظیم خانواده را بر روی آن می گذارند تا جاهلان را بفریبند ولی عاقلان می دانند که این "تقتیل" و"تنقیص" خانواده است. روشهای جلوگیری از بارداری بویژه وازکتومی وتوبکتومی وقرص های ضدبارداری از مهم ترین عوامل سرطان هستند. عوارض خطر عقیم سازی به جهت آن است که عملکرد یک ارگان بدن گسسته می شود.چرا طرفداران کنترل جمعیت اصرار دارند مردم کشور را از "خطرات"آن مطلع نسازند؟ چرا بستن لوله مردان رابا پنهان کردن رای مراجع تقلید انجام داده اند؟چرا عوارض وخطرات بستن لوله های زنان را عمدا مخفی می دارند؟

-جمعیت از موتلفه های اقتدار کشور:یکی از عوامل اقتدار هر کشوری جمعیت آن کشور است.مهم ترین عامل اقتدار چین جمعیت آن کشور است.ایران باید برای افزایش اقتدار علمی واقتصادی وسیاسی ونظامی و... به رشد کمی وکیفی جمعیت توجه ویزه ای داشته باشد. رشد اقتصادی هر کشوری در دوره رشد جمعیتی آن کشور اتفاق افتاده است.در کشورهای صنعتی کندی رشد جمعیت علت توسعه اقتصادی نیست بلکه معلول آن است.اگر با همین روند کنترل زاد و ولد ادامه یابد کشور ما در آینده نه چندان دور به کشور پیر تبدیل خواهد شد و نیروی تولید کننده به نیروی مصرفی؛ وهزینه های پزشکی ودرمانی و...از سرمایه گذاری وتولید، بیشتر خواهد شد.رشد علمی در زمینه نانوتکنولوژی،هوافضا،سلول های بنیادین،هسته ای ،دیجیتال و....مدیون نسل جوان است واگر جمعیت کشور پیر شود دیگر از این پیشرفت های علمی واقتصادی ونظامی وفنی و...خبری نخواهد بود.

-کنترل جمعیت،شرک در رازقیت: یکی از انواع توحید،توحید در رازقیت است. در دیدگاه توحیدی رازق خداست ولاغیر(لارازق الا الله) خداکفیل رزق همه موجودات است .در این نگرش والدین واسطه فیض به فرزندان هستند نه رازق آنها.کسی که به خاطر رزق روزی مانع زاد ولد شود دچار شرک در رازقیت شده .خداوند در قرآن کریم می فرماید فرزندانتان را از ترس فقر نکشید ماییم که روزی آنها وشما رامی دهیم. خدا کفیل رزق تمامی موجودا است.ترس از فقروجلوگیری از زاد ولد وسوسه ای شیطانی است(الشیطان یعدکم الفقر...).کنترل جمعیت ،نسل کشی نوین است. کدام شعار درست تر است؟"فرزندصالحتر،زندگی بهتر"یا "فرزند کمتر،زندگی بهتر" ؟!گاهی خداوند به برکت وجود فرزند به زندگی پدر ومادر نیز وسعت می بخشد.بسیارند افرادی که پیش از بچه دار شدن در شدت وسختی بوده اند ولی بعدها زندگی مرفه وآبرومندی پیدا کرده اند.برخی وجود فرزند را مانع آزادی واسباب مزاحمت می دانند.درصورتی که فرزند نه تنها مزاحم نیست،بلکه بهترین تفریح برای والدین است.فرزند عصای انسان در دوره پیری است.

البته داشتن فرزندصالح شرایطی داردکه کسب حلال وپرهیز از لقمه حرام،صالح بودن پدرومادر وخانواده،پرهیز از ماهواره وسالم ساختن محیط خانواده،تفاهم بین زن وشوهر،طهارت وبا وضوبودن در انعقادنطفه وشیردهی و...از جمله آنها هستند.


بکر ابن صالح می گوید:به حضرت امام صادق (ع)نامه نوشتم :پنج سال است که ازبچه دار شدن جلوگیری می کنم.زیرا عیالم از بچه دار شدن کراهت دارد ومی گوید:تربیت فرزند برمن دشوار است،چون تهی دست هستیم،عقیده شما در این باره چیست؟حضرت به من نوشت:"مانع فرزند نشو؛زیرا خدا آنان را روزی می رساند".

  ولا تقتلوا اولادکم خشیه املاق نحن نرزقهم وایاکم(قرآن کریم،نحل)بچه هایتان را ازترس فقر نکشید ماییم که روزی آنها وشما را می دهیم.

پیامبراکرم(ص) :

زیاد فرزند بیاورید زیرا من درروز قیامت به وسیله شما برسایر امم مباهات خواهم می کنم(وسایل الشیعه،ج15،ص96)

تکته هشدار آمیز این است که فقط شیعیان کنترل جمعیت می کنندواهل تسنن با نرخ بالای 4درصد افزایش جمعیت هستند وجمعیت اهل سنت از مرز20میلیون نفر گذشته واگر همین روند جمعیتی ادامه یابد در کمتر از20سال جمعیت شیعه وسنی نصف خواهد شد واین یعنی آغاز فتنه مذهبی و...!!!چرا که در آن صورت نصف کابینه دولت،نصف مجلس و...باید سنی باشد.

نکته دیگر این که بسیاری از مشکلات مانند بیکاری و...مربوط به زمان فعلی است و مربوط به نسل آینده نیست.

کمیت فرزندان تناقضی با کیفیت تربیت آن ها ندارد چراکه برخی خانواده ها دارای فرزندان زیادی هستند وانسانهای صالحی تربیت کرده اند وبرخی ها هم تنها یک فرزند دارند وآن هم ناصالح است.




برچسب‌ها: فرزندصالح - کنترل جمعیت
نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 93/10/25 توسط 
تمامی حقوق مطالب برای سرباز ولایت محفوظ می باشد