سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سرباز ولایت
 

 بااندکی تیزبینی می توان به شباهت های جالبی بین فتنه گران و داعش رسید: 

1-مخالفت با حکومت اسلامی حاکم بر جامعه، به طوری که هر دو گروهک هدفشان ضربه زدن به نظام اسلامی مستقر در جامعه بوده وهست.

 2. حمایت کشورهای غربی و آمریکا از این گروهک‌ها؛

 3. استفاده از نماد‌ها وشعارهای مذهبی در هر دو طرف به، طوری که که داعش با پرچم محمد رسول الله و فتنه گران با انتخاب رنگ سبز به بهانه سادات سعی در فریب افکار عمومی داشتند.

 4. دشمنی هر دو گروه با شعائر اسلامی به طوری که گروه داعش و فتنه گران هر دو به عزای سید و سالار شهیدان توهین می‌کنند، داعشی‌ها با پخش جزوه‌هایی در حمایت از یزید؛ و فتنه گران، با سوت و کف و هلهله کردن و سوزاندن پرچم امام حسین (ع) در عاشورای حسینی.

 5. حمایت اسرائیل از هر دو گروه به نحوی که زخمی‌های داعش توسط اسرائیل درمان می‌شوند و از طرف دیگر نتانیاهو فتنه گران و اصلاح طلبان را پیاده نظام خود در مبارزه با جمهوری اسلامی می‌داند

6-نفوذ سرویس های جاسوسی موساد وسیا وفراماسون هاو...دراین گروهها به گونه ای که این گروهها پیاده نظام سرویسهای جاسوسی بوده وهستند.

7-فتنه گران وداعش هردو در یک جبهه هستند(جبهه باطل)

8-....

البته لازم است به این نکته اشاره کنیم که منظور از فتنه گران کسانی هستند که علیه نظام در سال های 78 و88شمشیر کشیدند واز سلاح های سرد وگرم استفاده کردند(از کارگردان فتنه واتاق فکر فتنه گرفته تا نیروهای عملیاتی وخیابانی) نه کسانی که به نفر دوم انتخابات88 رای دادند.

یکی از عوامل سقوط زودهنگام برخی شهرهای عراق عدم پالایش نیروهای حزب بعث وخیانت آنها بود.یکی ازنقاط قوت انقلاب اسلامی و از نشانه‌های سلامت این نظام، متکی نبودن آن به شخص و گروه خاصی است به نحوی که از اول انقلاب تاکنون افرادی از جمله بنی صدر، بازرگان، میرحسین موسوی، مهدی کروبی و محمد خاتمی و افراد تندروی اصلاح طلب مثل سروش، گنجی، کدیور و... که بعضا کارشان به انکار وجود امام زمان هم رسیده است دراین دسته قرار می‌گیرند. اما با روی کار آمدن دولت یازدهم متأسفانه در بحث استفاده از نیروهای متعهد به انقلاب، آن طور که باید توجه کافی صورت نگرفته است وفتنه گران وفراماسونرهای وطنی در بدنه دولت به ویژه در وزارت علوم وارشاد وآموزش وپرورش و...نفوذ قابل توجهی کرده اند. این هشدار به ذهن هر فرد معقولی متبادر می‌کند که خدای ناکرده اگر بار دیگر شرایط کشور به سمت بحرانی شدن پیش برود، این بار افرادی از درون دولت زمینه ایجاد فساد و اغتشاش را در نظام فراهم کنند.

در فتنه88 خطر از بیخ گوش نظام رد شدودشمن با تمام توان به صحنه آمد و قلب رهبر را به درد آورد(امان از دل رهبر...) وخسارت‌های بزرگی از جمله امیدوار کردن دشمنان انقلاب اسلامی به براندازی، تشدید تحریم‌ها، آسیب‌هایی که به اموال عمومی وارد شد، که بنا به تخمین کار‌شناسان حدود 324 هزار میلیلرد تومان (نزدیک به 110 برابر اختلاس 3 هزار میلیاردی معروف) برآورد شده، آسیب‌هایی است که قطعا به آسانی نمی‌توان از کنار آن‌ها به سادگی گذشت.

متاسفانه برخی به دنبال فراموشی فتنه وشکستن حصر سران فتنه هستند که این حرکت یا جاهلانه است یا خائنانه!! ودر این زمینه از برخی نمایندگان بی بصیرت وساده لوح همچون علی مطهری(بخوانید علی هاشمی) هم استفاده می کنند.فتنه فراموش شدنی نیست همان طور که عاشورا فراموش شدنی نیست.هردو شمشیر علیه ولایت کشیده اند.فتنه تمام نشده وامروز فتنه فرهنگی است.وزارت ارشاد ما خود نیاز به ارشاد دارد!! فتنه گران،مجلس شورای اسلامی ومجلس خبرگان –به ویژه مجلس خبرگان رهبری -را نشانه رفته اند.ان شاءالله مردم در انتخابات سال94 فتنه گران را ناکام خواهند گذاشت.


 



نوشته شده در تاریخ جمعه 93/12/8 توسط 
تمامی حقوق مطالب برای سرباز ولایت محفوظ می باشد