سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سرباز ولایت
 

حضرت فاطمه زهرا(س) و امام حسین(ع)،شهدای مبارزه با فتنه ونفاق وانحراف هستند.

بعداز "نبوت"،مسیرهدایت وصراط مستقیم الهی "ولایت" است و"غدیر" ترسیم کننده این مسیر صحیح  ونورانی است.سقیفه (بخوانیدسخیفه)نقطه آغاز انحراف از این صراط مستقیم بود و اقلیتی منافق وفتنه گر  می خواستند اکثریت جامعه اسلامی را از مسیر ولایت منحرف سازند و "ولایت" را به "خلافت" تبدیل کنند که حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) در مقابل این فتنه وانحراف ایستاد و...

 

حضرت فاطمه زهرا(س) و امام حسین(ع)،شهدای مبارزه با فتنه ونفاق وانحراف هستند.

بعداز "نبوت"،مسیرهدایت وصراط مستقیم الهی "ولایت" است و"غدیر" ترسیم کننده این مسیر صحیح  ونورانی است.سقیفه (بخوانیدسخیفه)نقطه آغاز انحراف از این صراط مستقیم بود و اقلیتی منافق وفتنه گر  می خواستند اکثریت جامعه اسلامی را از مسیر ولایت منحرف سازند و "ولایت" را به "خلافت" تبدیل کنند که حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) در مقابل این فتنه وانحراف ایستاد و افشاگری وبصیرت افزایی و فداکاری نمود تا فتنه سقیفه وجریان نفاق را رسوا نمود تا اینکه در نهایت "شهید" شدواولین شهید راه ولایت فاطمه (سلام الله علیها) است.راز عزت حضرت فاطمه (س) ایثار وفداکاری در راه ولایت است .حضرت زهرا(س) از ساکتین فتنه (سقیفه) نبود و از عافیت طلبان نبود که امام خویش را در فتنه و در مقابل جریان نفاق تنها گذارد.برخی ها اگر رویشان می شد حضرت زهرا را هم افراطی می دانستند!! زهرای اطهر(س)یک انقلابی تمام عیار بود والگوی ولایتمداری. برخی با بازی رفراندوم (سقیفه)علیه ولایت موضع گرفتند وحق ولایت را با بازی رفراندوم غصب کردند.در اسلام "حقیقت"مهم است نه "اکثریت"!حضرت زهرای مرضیه (س)اهل حقیقت بود نه منفعت وتابع اکثریت.اهل "تکلیف گرایی" بود نه "تنش زدایی".پیرو ولایت نه عضو جریان تحمیل گر.در عمل پیرو ولایت بود نه در شعار.برخی در زبان دم از ولایت می زنند ولی در عمل کار خودشان را انجام می دهند.اهل ولایت کسی است که ببیند ته دل ولی زمان چه می گذرد وبراساس آن عمل کند.حضرت فاطمه اطهر(س) نقاب را از چهره جریان نفاق برداشت وسازمان نفاق را رسوا کرد.سازمان شیعه به حضرت زهرا(س)بیش از هرکس دیگری مدیون است وما شیعه بودن خود را مدیون ایشان هستیم.

غدیر وسقیفه نماد دو نوع گفتمان هستند.

گفتمان غدیر مبتنی براندیشه توحیدی و "انتصابی" بودن ولایت است و ولایت را نصب الهی می داند ولی سقیفه(سخیفه) مبتنی براندیشه سکولار و "انتخابی " بودن ولایت و ولایت را انتخاب مردمی می داندنه امر الهی.غدیر وسقیفه نماد دو نوع اسلام هستند.غدیر نماد اسلام ناب است و سقیه نماد اسلام سکولار.غدیر وعاشورا خط بطلانی بر سکولاریسم وپلورالیسم وتلورالیسم ولیبرالیسم هستند.

در زمان امام حسین(ع) هم عده ای می خواستند "ولایت" را به "سلطنت" منحرف کنند که سالار شهیدان-حسین ابن علی (ع)- در مقابل این انحراف ایستاد وجانفشانی نمود تا اسلام از مسیر ولایت منحرف نشود.راز عزت بی نظیر سالار شهیدان هم این است همه چیز خود را در راه خدا داد.امام حسین (ع)در مقابل سلطنت طلبان ایستاد.عاشورا کانون بیداری وبصیرت افزایی بود. عاشورا مبارزه دو نوع اسلام بود!!! اسلام ناب با اسلام سکولار والتقاطی،اسلام اشرافی،اسلام زر وزور وتزویر؛اسلام محمدی در مقابل اسلام سقیفه ای ومعاویه ای؛اسلام مبارزه با ظلم واستکبار در مقابل اسلام عافیت طلبان وقدرت طلبان وسلطنت طلبان واسلام نفاق وفتنه،اسلام عقلانیت واعتدال سکولار و...برخی از کسانی که در مقابل امام حسین(ع) جنگیدند از سابقون اسلام واز افسران امام علی(ع) بودند وتازه به دروان رسیده! نبودند و برخی هم که به یاری امام حسین(ع)شتافتند تازه به دوران رسیده بودند.

امروزهم باید مراقب باشیم که در کدام جبهه ایم:جبهه حق یا باطل؟حسینی هستیم یا یزیدی؟امروز در خط ولایت هستیم یا نه؟کسانی که در عاشورای88 پرچم های حسینی را آتش زدند ،به عزاداران حمله کردند و سوت وکف زدند قطعا در جبهه یزیدیان قرار گرفتند وهلهله ی یزیدیان در عاشورای 88 یادآور ههله ی لشکر یزید در عاشورای61 بود.وکسانی مثل ...(کارگردان اصلی فتنه88)،خاتمی وموسوی وکروبی و...که حتی به صورت زبانی هم حاضر نشدند محکوم کنند شریک جرم آنها بوده و مردم بصیر ما به خوبی می دانند که آنها در کدام جبهه بودند وهستند؟مواظب باشیم در انتخابات آتی به آنها و نوچه های آنها رای ندهیم...به کسی رای دهیم که درجبهه حسین(ع) باشد نه در جبهه معاویه ویزید ونفاق وفتنه.



نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 93/12/13 توسط 
تمامی حقوق مطالب برای سرباز ولایت محفوظ می باشد