سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سرباز ولایت
 

طبق کارآمدترین دکترین امنیتی ما باید تهدید را به خارج از مرزها برده تا امنیت ملی ما دچار آسیب نشود.فلسطین در خط مقدم مبارزه علیه صهیونیسم است واگر صهیونیسم در فلسطین موفق شود بعد از آن به نیل تا فرات اندیشیده وکم کم پشروی می کند واگر به مرزهای ما نزدیک شود خطرات امنیتی ونظامی و...چندین برابر خواهد شد.

 

با وجود اینکه ایران دارای مشکلاتی مثل بیکاری وگرانی و...است چرا کشور ما از فلسطین ولبنان وسوریه حمایت می کند؟این سوالی است که در ذهن اکثر دانشجویان وبعضی از مردم وجود دارد.آیا حمایت از فلسطین ولبنان درست است یا غلط؟اگر درست است چرا واگر غلط است به کدام دلیل؟

 

بنا به دلایل زیر حمایت از فلسطین درست بلکه لازم است:

 

1-امنیت ملی:طبق کارآمدترین دکترین امنیتی ما باید تهدید را به خارج از مرزها برده تا امنیت ملی ما دچار آسیب نشود.فلسطین در خط مقدم مبارزه علیه صهیونیسم است واگر صهیونیسم در فلسطین موفق شود بعد از آن به نیل تا فرات اندیشیده وکم کم پشروی می کند واگر به مرزهای ما نزدیک شود خطرات امنیتی ونظامی و...چندین برابر خواهد شد.

 

2-منافع ملی ما ایجاب می کند که به فلسطین ولبنان وسوریه در مقابله با اسرائیل کمک کنیم.اگر به آنها کمک نکنیم منافع ملی ما به خطر خواهد افتاد.به جای اینکه در آینده هم مال وهم جان خود را بدهیم بخشی از مال خود را می دهیم تا مال و جان و ناموس وکشور ما به خطر نیفتد.

 

3-امریکا وکشورهای اروپایی با وجود بحران شدید مالی واقتصادی و داشتن فقر (در امریکا تقریبا 40ملیون فقیروجود دارد) سالانه ملیاردها دلار به اسرائیل کمک می کنند.

 

4-حمایت ایران از فلسطین و لبنان وسوریه بیشتر معنوی وسیاسی است تا مالی واقتصادی.

 

5-اسرائیل غده سرطانی است اگر ما با او کار نداشته باشیم او با ما کار دارد وخطرش برای همه است به ویژه کشورهای اسلامی وبالاخص ایران.

 

6- یهودیان ایران با وجود اینکه جمعیت بسیاراندکی هستندولی سالانه پول بسیار زیادی به اسرائیل می فرستند.

 

7-فلسطین مظلوم است وکمک به او وظیفه ای انسانی است، حتی اگر کسی به دین هم معتقد نباشد انسانیت ایجاب می کند که به مظلوم کمک کندحتی اگر مظلوم مسلمان هم نباشد.

 

8-درست است که ما خودمان مشکل داریم ولی مشکلات فلسطین خیلی بیشتر از ماست وقابل مقایسه نیست.

 

9-مبارزه فلسطین با اسرائیل مبارزه حق وباطل ونبرداسلام وکفراست وهر جایی که جنگ حق وباطل واسلام وکفر وجود داشته باشد ما هستیم واز گفتن این جمله هم باکی نداریم. وظیفه اسلامی ماست که به فلسطین کمک کنیم.

 

10-پیامبر(ص) می فرمایند:"من اصبح ولم یهتم بامورالمسلمین فلیس بمسلم ،هر کسی صبح کند وبه امور مسلمین اهتمام نورزد مسلمان نیست" شرط مسلمانی کمک به مردم مظلوم فلسطین است.

 

11-دفاع از فلسطین،دفاع از اسلام است وبه تعبیر امام خمینی(ره) فلسطین پاره تن اسلام است.

 

12-دو نوع مرز وجود دارد:مرز جغرافیایی و مرز عقیدتی؛ مرز جغرافیایی محصور به مرزهای همان کشوراست ولی مرز عقیدتی تمام بلاد مسلمین را شامل می شود.

 

استدلال های بالا در مورد لبنان وسوریه هم صدق می کند و سوریه ولبنان چون در جبهه مقاومت علیه اسرائیل هستند با توطئه های مختلفی مواجه بوده وخط مقدم نبرد هستند.

تحریم کالاهای صهیونیستی حداقل وظیفه هر انسان مسلمان است




نوشته شده در تاریخ جمعه 94/4/19 توسط 
تمامی حقوق مطالب برای سرباز ولایت محفوظ می باشد