سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سرباز ولایت
 

فتنه جدیدی در پیش رو داریم که نه به رهبری اهانت می شود و نه عکس امام پاره می شود!!


به گزارش رجانیوز به نقل از رویش نیوز وزیر سابق اطلاعات با اشاره به اهداف انقلاب اظهار داشت: امام در سال 42 سه هدف را پیگیری می کند: هدف اول ایجاد حکومت اسلامی در ایران، هدف دوم بیداری اسلامی در دنیای اسلام و هدف سوم زمینه سازی برای ظهرو حضرت مهدی(عج) است. که الآن هر سه این اهداف دارد عملی می شود. این مسیر هم همیشه هموار نیست. دشمن طراحی می کند. باید محکم در مسیر بایستیم. همانطور که حضرت آقا محکم ایستاده اند.

مراحل پروژه تحریف

وزیر سابق اطلاعات در خصوص ماحل پروژه تخریف امام اظهار داشت:

مرحله اول: تفکر سازندگی و نکته مقابل اندیشه ای که امام دنبالش بوده است. در سازندگی می گفتند که چند نسل باید فدا شود تا یک نسل خوب زندگی کند. آن ها می گفتند که اول باید مشکلات اقتصادی حل شود بعد به سر مشکلات فرهنگی می رویم.

مرحله دوم دوره اصلاحات بود. در این دوره دید این بود که افکار امام را باید در موزه ها گذاشت. نفی کارآمدی جمهوری اسلامی اصل دیگر این دوران بود.

بخش سوم تلاش برای تحریف ولایت مطلقه فقیه است. من در قضایای بیداری اسلامی به مصر رفتم و دیداری با رییس دانشگاه الازهر داشتم که چرا از انقلاب مصر عقب هستید. یکی از حرف هایی که به من زد این بود که شما درگیر فتنه که بودید ولی فقیه‌تان چنان نظام را مقابل فتنه -با چنین عقبه بزرگی که داشت یعنی آمریکا- حفاظت کرد. شما این را دارید که در مصر خبری از آن نیست.

در فتنه دو هدف عمده دنبال می شد. یکی کینه ورزی از خط امام و شعار علیه اصول امام، نکته دوم ستیز با اصول مکتب امام بود. اما فتنه جدید که پیش رو داریم این گونه نیست که به رهبری اهانت شود یا عکس امام پاره شود. این روزها برخی چنان نام مقام معظم رهبری به کار می برند که حزب اللهی‌ها این گونه به کار نمی برند. استکبار هم در راه خود آبدیده تر شده است.

مرحله بعدی فتنه دو سال پایانی دولت دهم بود. آن هم به خاطر حضور حلقه انحرافی در اطرافیان دولت بود.

چارچوب فعلی دشمن برای مقابله با نظام

ایشان در خصوص چهارچوب طراحی شده توسط دشمن برای مقابله با نظام گفت: اولین نکته القا ضرورت کنار آمدن با استکبار به عنوان تنها گزینه است. باید با کدخدا کنار آمد؛ طراحی دشمن این است که با نسل جدید به آن برسد.

دومین نکته ایجاد اشتباه محاسباتی برای برخی مسئولین است. استکبار یک تقسیم کار برای مقابله با انقلاب ایران گذاشته است و عمده کار را در این رابطه بر عهده انگلیس گذاشته اند. در فتنه 88 سفارت انگلیس حدود 50 نفر در ایران داشت که این ها را در کشور تقسیم کرده بود که با خواص دیدار کنند و آن ها را گمراه کنند.

هدف سوم، تلاش برای فرسایش ظرفیت های نظام در بازارهای خارجی است. دشمن بغض و کینه هایی که نسبت به استکبار وجود دارد را فرسوده می خواهد بکند. در مذاکرات دو سال قبل همه را منتظر گذاشته بودند که در ژنو چه اتفاقی می افتد، که ناگهان خبر رسید که فرانسه بازی را به هم زد. آن هم به خاطر این که از قبل طراحی شده بود. طراحی این است که ما را به جایی برساند که آقای ظریف باید با کری مذاکره کند. مقام معظم رهبری هم تاکید داشت که ما فقط روی هسته ای بحث داریم، و با آمریکا بحث دیگری نخواهیم داشت. این جا نیروهای ارزشی باید خیلی دقت کنند.

هدف چهارم پیوند دادن معیشت مردم با سیاست خارجی دولت است. اما من به عنوان فردی که پشت صحنه های اقتصادی کشور را می دانم می گویم حداکثر 25 درصد از مشکلات اقتصادی کشور به خاطر تحریم ها است.




برچسب‌ها: فتنه
براندازی
تحریف

نوشته شده در تاریخ یکشنبه 94/8/24 توسط 
تمامی حقوق مطالب برای سرباز ولایت محفوظ می باشد