سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سرباز ولایت
 

اربعین نشانه قدرت اسلام به ویژه شیعیان است.پیاده روی اربعین علاوه برجنبه معنوی دارای پیام سیاسی هم هست ونشان دهنده بخشی از قدرت سیاسی واجتماعی شیعیان در عصر حاضر است.تجمع میلیون ها شیعه در اربعین سرور وسالار شهیدان علیرغم وجود وتهدیدهای داعش(بخوانید دلارهای آمریکا علیه شیعه) از بهترین راههای تبلیغ اسلام وتشیع در جهان است.

«اربعین» پاسخ  شیعیان در مقابل تخریب چهر? اسلام و ایجاد تفرقه توسط داعش است.

امروز دشمن با ایجاد گروه های خشن ،تروریست،مزدور و جیره خواری چون داعش توسط سازمان های اطلاعاتی موساد وسیا و ام آی سیکس و...در علیه اسلام و در جهت اسلام هراسی اقدام وتبلیغ می کند.


اربعین نشانه وحدت و محبت و انسان دوستی وعشق وایثار وشعور شیعیان ومسلمانان است.باید مردم جهان ببینند در اربعین، ملت‌های مسلمان با قلوب متحد، جمع می‌شوند و صدها میلیون وعد? غذایی با عشق و علاقه توسط خود مردم، بین زائرین توزیع می‌شود و اینکه این جمعیت چقدر با هم مهربان هستند. و اینها برای شهیدی دور هم جمع می‌شوند که مظلومانه سر از بدنش جدا شده است.
ما نباید فکر کنیم که حضور ما در اربعین، صرفاً یک وظیف? عبادیِ شخصی است. بلکه یک وظیف? انسانی جهانی است. سال‌ها علیه اسلام تبلیغ کرده‌اند، یقیناً ما با هیچ فیلم سینمایی ارزشمندی، کاری که در اربعین می‌شود را نمی‌توانیم انجام دهیم(و این اثر را ندارد) اما جهانیان وقتی حضور میلیونی ما در اربعین را می‌بینند، می‌گویند: این کیست که مردم این‌طوری به خاطرش ایثار می‌کنند؟



نوشته شده در تاریخ جمعه 94/8/29 توسط 
تمامی حقوق مطالب برای سرباز ولایت محفوظ می باشد