سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سرباز ولایت
 

انتخابات مجلس شورای اسلامی واز آن مهم تر مجلس خبرگان نزدیک است.فتنه گران برای هردو مجلس برنامه دارند به ویژه مجلس خبرگان چون که به رهبری نظام ارتباط دارد تا از آن طریق به رهبرفرزانه انقلاب ضربه بزنند وساقطش کنند!!! 

نفوذ از استراتژی های اساسی دشمن برای استحاله وبراندازی وفتنه گری وکودتا و...است.نفوذ در سطوح مختلف مردم،نحبگان،مسئولین،مراکز تصمیم ساز وتصمیم گیر،مراکز آموزشی وپرورشی و...انجام می شود.مهمترین ابزار نفوذ،"نفاق" است.نفاق یعنی در زبان دم از رهبری زدن ودر نهان علیه او اقدام کردن.

 

در فتنه88 خطر از بیخ گوش نظام رد شدودشمن با تمام توان به صحنه آمد و قلب رهبر را به درد آورد(امان از دل رهبر...) وخسارت‌های بزرگی از جمله امیدوار کردن دشمنان انقلاب اسلامی به براندازی، تشدید تحریم‌ها، آسیب‌هایی که به اموال عمومی وارد شد، که بنا به تخمین کار‌شناسان حدود 324 هزار میلیلرد تومان (نزدیک به 110 برابر اختلاس 3 هزار میلیاردی معروف) برآورد شده، آسیب‌هایی است که قطعا به آسانی نمی‌توان از کنار آن‌ها به سادگی گذشت.

 

 بااندکی تیزبینی می توان به شباهت های جالبی بین فتنه گران و داعش رسید: 

 

1-مخالفت با حکومت اسلامی حاکم بر جامعه، به طوری که هر دو گروهک هدفشان ضربه زدن به نظام اسلامی مستقر در جامعه بوده وهست.

 2. حمایت کشورهای غربی و آمریکا از این گروهک‌ها؛

 3. استفاده از نماد‌ها وشعارهای مذهبی در هر دو طرف به، طوری که که داعش با پرچم محمد رسول الله و فتنه گران با انتخاب رنگ سبز به بهانه سادات سعی در فریب افکار عمومی داشتند.

 4. دشمنی هر دو گروه با شعائر اسلامی به طوری که گروه داعش و فتنه گران هر دو به عزای سید و سالار شهیدان توهین می‌کنند، داعشی‌ها با پخش جزوه‌هایی در حمایت از یزید؛ و فتنه گران، با سوت و کف و هلهله کردن و سوزاندن پرچم امام حسین (ع) در عاشورای حسینی.

 5. حمایت اسرائیل از هر دو گروه به نحوی که زخمی‌های داعش توسط اسرائیل درمان می‌شوند و از طرف دیگر نتانیاهو فتنه گران و اصلاح طلبان را پیاده نظام خود در مبارزه با جمهوری اسلامی می‌داند

6-نفوذ سرویس های جاسوسی موساد وسیا وفراماسون هاو...دراین گروهها به گونه ای که این گروهها پیاده نظام سرویسهای جاسوسی بوده وهستند.

7-فتنه گران وداعش هردو در یک جبهه هستند(جبهه باطل)

8-....

البته لازم است به این نکته اشاره کنیم که منظور از فتنه گران کسانی هستند که علیه نظام در سال های 78 و88شمشیر کشیدند واز سلاح های سرد وگرم استفاده کردند(از کارگردان فتنه واتاق فکر فتنه گرفته تا نیروهای عملیاتی وخیابانی) نه کسانی که به نفر دوم انتخابات88 رای دادند.

فتنه گران،مجلس شورای اسلامی ومجلس خبرگان –به ویژه مجلس خبرگان رهبری -را نشانه رفته اند.ان شاءالله مردم بصیر ایران اسلامی در انتخابات سال94 فتنه گران را ناکام خواهند گذاشت.





برچسب‌ها: نفوذ
فتنه

نوشته شده در تاریخ یکشنبه 94/9/8 توسط 
تمامی حقوق مطالب برای سرباز ولایت محفوظ می باشد