سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سرباز ولایت
 

در آستانه انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری قرار داریم .انتخاباتی که از جهات مختلف حایز اهمیت فراوانی است و می طلبد تا با دقت کافی فرد مورد نظر انتخاب گردد.حضور حداکثری حافظ امنیت و عزت و وحدت ملی است و بسیاری از تهدیدها را دفع خواهد کرد.اگر ما در انتخابات شرکت نکنیم کسی که ما نمی خواهیم انتخاب خواهد شد.شرکت در انتخابات هم تکلیف شرعی و دینی و ملی و عقلی است هم حق قانونی و سیاسی ما. اگر عدم شرکت یا رای سفید باعث تضعیف نظام اسلامی شود حرام شرعی است.حضور حداکثری تهدیدها را به فرصت تبدیل می کند و امید دشمنان را به ناامیدی بدل خواهد کرد.

در انتخابات باید فردی را انتخاب کنیم که شیفته خدمت باشد نه تشنه قدرت،ولایی باشد نه جناحی،از ساکتین ومردودین فتنه نباشد،انقلابی باشد نه انفعالی ،سالم باشد نه منافق و نفوذی،شجاع باشد نه ترسو که از کدخدا بترسد ،دلسوز مستضعفین باشد نه مرفهین و نجومی بگیران و مفسدان ، اندیشه اسلامی داشته باشد نه اندیشه سکولار.اسلامگرا باشد نه غربگرا،دلبسته خدا باشد نه کدخدا،خدا را حلال مشکلات بداند نه کدخدا را ،مومن ومتدین باشد نه اینکه به اسم اعتدال نیروهای مومن را حذف کند به جای کلید، داس بر دست گیرد.اعتدالگرایان(بخوانید منفعت گرایان) اگر رویشان می شد امام خمینی (ره) را هم افراطی می دانستند،بالاتر از آن امام علی(ع) و امام حسین(ع) را هم افراطی قلمداد می کردند.این جماعت خود در منفعت طلبی و قدرت طلبی و عافیت طلبی از هم افراطی ترند.

به فردی رای دهیم که تکلیف گراست نه منفعت گرا.از روی احساس تکلیف دینی وانقلابی کاندیدا می شود نه برای کسب قدرت به هربهایی.به خاطر پرکردن جیب خود و اطرافیانش کاندیدا نمی شود.به خاطر منفعت خود "سلامت" انتخابات را زیر سوال نمی برد.در صورت رای نیاوردن "فتنه" و آشوب به پا نمی کند. متوسل به هر شخص وگروهی برای کسب رای نمی شود و با دختران بدحجاب برای کسب رای عکس نمی گیرد.از هرابزار و وسیله ای (ولو حرام) برای جلب آرا استفاده نمی کند.درد دین و مردم دارد نه درد خود.نگاهش به داخل باشد نه به خارج ،باعث یاس دشمنان شود نه اینکه سازمان سیا و اسرائیل و ...او را بهترین فرد برای ریاست جمهوری بدانند.به راستی چرا آمریکا و اسرائیل و منافقین و دشمنان اسلام و ایران از فرد خاصی حمایت می کنند؟! اگر دشمن از کسی تعریف کند قطعا مشکل دارد.

رئیس جمهور انقلابی به فکر مشکلات مردم است نه منفعت خود.ساده زیست باشد نه اینکه از مرفهین بی درد باشد و ثروت چند ده بلکه چند صد میلیاردی داشته باشد.به فکر رفع مشکل مردم است نه رفع حصر فتنه گران! آقای ... که خود از امضاکنندگان حصر سران فتنه است چطور منافقانه خود را در پشت اصلاح طلبان قایم میکند و در صدد جلب رای آنهاست؟ اهل باند بازی و باندسازی نیست.دکان دونبش باز نمی کند.نان به نرخ روز خور نیست.حزب باد نیست که با گردش منافعش بچرخد.استقلال سیاسی و فکری دارد. چند ماه مانده به انتخابات با پارچه غربی برای خود قبای برجام نمی دوزد تا با جیبی پر از وعده های پسابرجام به مردم فریبی بپردازد.شعارهای ناممکن وعوام فریب نمی دهد.رضایت خدا را در نظر می گیرد نه رضایت دیگران را چرا که امور عالم به دست خداست ولاغیر.مقلب القلوب خداست و عزت و ذلت دست اوست.همه امور کشور را معطل برجام(بخوانید برخام -برنامه خیانت به مردم یا برنامه خام کردن مردم) نمی کند.
 

رئیس جمهوری انتخاب کنیم که انقلابی است نه انفعالی وسازشکار .شاه سلطان حسین های زمانه منافع ملی ما را بر باد خواهند داد همان طور که دادند...!! در قلب راکتور اراک بتن ریختند ،سانتریفیوژها را برچیدندو...اهل مبارزه با فساد است نه مامن مفسدان . با دستمال کثیف نمی شود شیشه را تمیز کرد.فردی که پاکدست نباشد نمی تواند با فساد اقتصادی وسیاسی وفرهنگی و...مبارزه کند.کسی که نتواند جلوی مفاسد برادر خود را بگیرد چگونه می تواند جلوی مفاسد دیگران را بگیرد؟

 فردی را انتخاب کنیم که شیفته خدمت باشد نه تشنه قدرت .شیفته خدمت اهل ریا وربای سیاسی نیست.تقوای سیاسی واقتصادی واخلاقی دارد.اهل تخریب رقبا نیست.به خاطر خدا کاندیدا می شود.وقتی منافع ملی ومصالح اسلامی به خطر می افتند سکوت نمی کند.وامدار و وابسته به کانون قدرت وثروت نیست،ولایتمدار است نه ولایت شعار و ولایت گریز و ولایت ستیز. قانونی عمل می کند نه اینکه خود را "فراقانون" بداند.شیفته خدمت خادم است نه خائن،خود را نوکر مردم می داند نه صاحب ارباب مردم . در برابر فساد خانواده و خاندان واطرافیان خود سکوت نمی کند و خط قرمزی برای مبارزه با فساد قائل نمی شود.اهل نفاق و دورویی نیست.دروغ نمی گوید و وعده های دروغین 100 روزه نمی دهد تا بعدا انکارش کند.

آزموده را آزمودن خطاست و انسان مومن از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شود...

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا





نوشته شده در تاریخ جمعه 96/2/15 توسط 
تمامی حقوق مطالب برای سرباز ولایت محفوظ می باشد