سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سرباز ولایت
 

   هرفرد وگروه وجریانی که از اسلام وانقلاب و ولایت فاصله بگیرد و از "حق " زاویه داشته باشد منحرف است و اطلاق ومحدود کردن آن به یک گروه وجریان خاصی درست نیست.جریان انحرافی واژه ای است که توسط هاشمی رفسنجانی-کارگردان اصلی فتنه88-جعل شده(در نامه بی ادبانه وبی سلام خودش به امام خامنه ای هم از واژه انحراف استفاده کرده بود)تا افکار عمومی را منحرف کرده وبه جای جریان فتنه جریان دیگری را به عنوان خطر اصلی در کشور معرفی کند وخدمات دولت نادیده گرفته شود که متاسفانه در این مورد موفق هم شده وحتی برخی خواص انقلابی هم در پازل هاشمی بازی می کنند!! به راستی چرا تا به حال رهبر بصیرانقلاب حتی یکبار هم از واژه "جریان انحرافی" استفاده نکرده ولی از واژه فتنه تقریبا 500بار استفاده کرده است؟ 

جریان انحرافی واژه ای است که توسط هاشمی رفسنجانی-کارگردان اصلی فتنه88-جعل شده(در نامه بی ادبانه وبی سلام خودش به امام خامنه ای هم از واژه انحراف استفاده کرده بود)تا افکار عمومی را منحرف کرده وبه جای جریان فتنه جریان دیگری را به عنوان خطر اصلی در کشور معرفی کند وخدمات دولت نادیده گرفته شود که متاسفانه در این مورد موفق هم شده وحتی برخی خواص انقلابی هم در پازل هاشمی بازی می کنند!! به راستی چرا تا به حال رهبر بصیرانقلاب حتی یکبار هم از واژه "جریان انحرافی" استفاده نکرده ولی از واژه فتنه تقریبا 500بار استفاده کرده است؟ حتی در دیدار با دانشجویان-بعداز انتقاد دانشجویان از اطرافیان رئیس جمهور- گفتند که مواظب باشید مسایل فرعی جای مسایل اصلی را نگیرد.

آیا خطر مشایی بیشتر است یا هاشمی رفسنجانی؟آیا خطر "جریان فتنه" بیشتر است یا جریان موسوم به انحرافی؟ هر شخص وگروه وجریانی که از اسلام وانقلاب و ولایت فاصله بگیرد انحرافی است وبزرگترین مصداق جریان انحرافی،جریان فتنه است که هاشمی آن را مدیریت می کند!

بحث مشایی جداست!شاید مشایی افکار فراماسونری داشته باشد وفرد منحرفی باشدوبهتر است رئیس جمهور این خار را از چشم حزب الله در آورد! آیاباید به خاطر مشایی،خدمات رئیس جمهور پرتلاش و دولت ارزشی نادیده گرفته شود؟ آری دولت احمدی نژاد هم نقطه ضعف هایی دارد وانتقادهایی به آن وارد است ولی خدمات ونقاط قوت این دولت خیلی بیشتر از نقاط ضعف است.

باند هاشمی هموار در طول این دولت بحران آفرینی کرده،یک روز در مسکن(سال86) ،یک روز درارز وسکه و روز دیگر در ....وهمه ی این مشکلات را به گردن دولت می اندازد.همه انسانهای آگاه می دانند که پنجه های اصلی اقتصاد دست حزب کارگزاران-فرزندان معنوی هاشمی- است.

مشایی نمی تواند در انتخابات کاری کند ورای هم نمی آورد،مواظب باشیم نوچه های هاشمی  پیروز انتخابات نشود....

                                                                                                                             اللهم عجل لولیک الفرج

                                                                                                                       اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای

 



نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 91/9/15 توسط 
تمامی حقوق مطالب برای سرباز ولایت محفوظ می باشد