سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سرباز ولایت
 

ماهواره یکی از پدیده هایی است که وقتی وارد کشورمان شد عده ای را به موافقان وطرفداران خود تبدیل کرد وعده ای را هم به مخالفان خود بدل نمود. 
 عده ای برای توجیه  استفاده از ماهواره،می گویند:ماهواره هم یک وسیله است، از هر وسیله می توان استفاده های خوب یا بد کرد، مثل چاقو!


اما بنا به دلایل زیرنباید از ماهواره استفاده کرد:

  -غفلت از خداومعاد ودوری از خدا بدترین اثرماهواره است.هدف از خلقت ،خدایی شدن وبه خدارسیدن است وماهواره ما را از رسیدن به هدف خلقت باز می دارد....

 -مضرات وخطرات ماهواره خیلی بیشتر از منافع آن است. به داستان زیر توجه کنید:

 تأثیرپذیری از برنامه های شبکه ماهواره ای «فارسی وان» کانون خانواده ای را متلاشی کرد.شخصی با مراجعه به دفتر کیهان در الیگودرز در تشریح ماجرا گفت: نزدیک به 10 سال قبل ازدواج کرده ام و حاصل این ازدواج دو فرزند است.وی که ساکن یکی از شهرهای همجوار الیگودرز است؛ گفت: سال گذشته تصمیم گرفتم که یک دستگاه ماهواره خریداری کنم؛ اما همسرم با این تصمیم بشدت مخالفت کرد تا اینکه بالاخره در پی اصرارهای مکرر و بدون توجه به نظر وی اقدام به نصب ماهواره کردم  .

وی افزود  : پس از مدتی و با تماشای برنامه شبکه های مختلف از کرده خود پشیمان شدم؛ اما چون این اقدام با اصرار خودم عملی شده بود به روی خودم نیاوردم تا اینکه پس از گذشت چندین ماه متوجه شدم رفتارهای همسرم تغییر کرده و کمتر به انجام فرایض دینی اهمیت می دهد. بطوری که سریال های شبکه فارسی وان در رأس همه امور زندگی ما قرار گرفته بود  .

این فرد در ادامه افزود: مزاحمت های تلفنی، رد و بدل پیام و بی توجهی همسرم به من و بچه ها و باعث شد که پس از مدتی متوجه شوم همسرم با تقلید از سریال های شبکه فارسی وان با جوانی دوست شده است  .

این مرد نادم در ادامه گفت: در پی این رسوایی دادخواست طلاق داده و همسرم نیز بی تفاوت نسبت به موضوع من و بچه ها را رها کرده و به منزل پدرش در تهران رفته است  .

وی ضمن گرفتن قول از ما که نام و نشانش را فاش نکنیم گفت: تصمیم گرفتم داستان زندگی و فروپاشی آن را برای همه نقل کنم تا درس عبرتی باشد برای کسانی که همچون من عامل فروپاشی زندگی خود را فراهم می کنند به همین جهت برای اینکه شناخته نشوم عازم شهرستان الیگودرز شده و مشکل را جهت درج در روزنامه با شما در میان گذاشتم.

منبع: کیهان)  )

 ماهواره بدون تردید باعث تخریب باورها واعتقادات دینی شده وایمان مخاطبان را ازبین می برد.اگر ایمان وباورهای اعتقادی افراد ازبین برود ریشه بسیاری از مشکلات فرهنگی واخلاقی وجنسی واجتماعی وسیاسی واقتصادی و...است.ماهواره مهم ترین ابزار جنگ نرم وشبیخون فرهنگی است.شبکه های ماهوارهای در یک تقسیم بندی کلی به سیاسی وغیرسیاسی تقسیم می شوند که همه آنها در حمله به اسلام ومبانی اعتقادی وارزشهای اسلامی هدف مشترک دارند!!

 

-ماهواره رسانه شیطانی وصهیونیستی ویهودی است.ماهواره مهمترین ابزار صهیونیست ها وشیاطین برای تاثیرگذاری بر افکار عمومی دنیاست.بیشتر رسانه های دنیا دست صهیونیست هاست به ویژه رسانه های خبری وسیاسی ؛یهودی هاوصهیونیست ها برای رسیدن به هدف از هر ابزاری استفاده می کنند حتی دروغ وقتل و...آیا رسانه های خبری صهیونیستی قابل اعتمادند؟

ماهواره یکی از مصادیق دجال در آخرالزمان است.

 

ریشه بسیاری از جرایم ،ماهواره است.تاثیرش تدریجی وآرام وبی صداست وخیلی از افراد نمی دانند که از کجا چوب می خورند!

4-تضعیف بنیان خانواده وطلاق ومدگرایی وبدحجابی وتجمل گرایی واعتیادومصرف زدگی وتاثیرات تربیتی نامناسب براعضای خانواده به ویژه کودکان ونوجوانان از دیگر آثار زیان بار ماهواره است.خانواده ها باید از بین ماهواره وفرزندان یکی را انتخاب کنند!!

پدرى مى گوید: «خیلى وقت ها آدمى مى ماند که چه کار کند، آن هم در شرایطى که همه نوع فرهنگ به وسیله فن آورى، به طور غیر مستقیم به مغز انسان مى کوبد که «انتخاب کن!» من هم به ارزش هاى فرهنگى خودمان بسنده نکردم و به این فکر افتادم که ماهواره تهیه کنم؛ هر چند از زیان هاى این مار خوش خط و خال، در رسانه هاى همگانى چیزهایى شنیده بودم. خلاصه آنتن ماهواره را تهیه کردم و کار ما شب و روز تماشاى تلویزیون و کانال هاى گوناگون ماهواره بود؛ از فیلم هاى خشن گرفته تا صحنه هاى مبتذل و شرم آور. در این حال، رفت و آمد دختر بزرگم به خانه ما و تماشاى ماهواره او را نیز وسوسه کرد تا شوهرش را به خرید آنتن وادار سازد. پس از گذشت چند روز اختلاف دختر و دامادم به گوش رسید. معلوم شد که دخترم با تقلید از هنر پیشه ها و خواننده هاى غربى هر روز در پى مد و لباس و آرایش و خواسته هاى دیگر است. کار از کار گذشته بود که دخترم خانه اش را به حالت قهر ترک کرد. از سوى دیگر پسر شانزده ساله ام در غیاب من، دوستانش را به دیدن فیلم هاى ماهواره اى دعوت مى کرد. در میان همسایه ها و فامیل انگشت نما و رسوا شده بودم. پسرم هر روز در پى مد و لباس بود و پول مى خواست تا خود را به شکل تیپ هاى مضحک ماهواره اى درآورد. کار به جایى رسید که پسرم رو در روى من ایستاد و احترام پدر و فرزندى را کنار گذاشت. بسیار تندخو، بداخلاق و بى شرم شده بود. دیگر از کنترل من بیرون رفته بود. در این اوضاع و احوال، دعوا و بد دهانى ها و ناسازگارى شبانه روزى من و بچه ها، خانه را به صورت جهنمى سوزان و گردابى مهلک درآورده بود. پس از مدتى پسرم از خانه رفت و تا چند وقت نیامد. به دنبالش رفتم و او را در وضعى اسف بار و آلوده به مواد مخدر یافتم. پسرم به کلى دگرگون شده بود و جوانى اش را بر باد داده بود. آتشى را که با دست خود افروخته بودم، شیره جانم را سوزاند و خاکستر کرد، دیگر پاهایم سست شده بود و از خود بیزار بودم. راهى براى نجات نمى یافتم، یکى از همسایگان که گویا از دور شاهد نابود شدن خانواده ما بود، به دیدنم آمد و پیشنهاد کرد که اول آنتن و وسایل ماهواره را جمع کنم. در اولین فرصت ماهواره را جمع کردم؛ وسیله اى که در خفا و در پس پرده و دور از چشم مردم و قانون در خانه جا داده بودم، چنان جلوه گرى کرد که عالم و آدم باخبر شدند. تصمیم به خودسازى و بازسازى کانون خانواده ام گرفتم. از دخترم نیز خواستم که به زندگى اش باز گردد و به آنچه دارد، قانع باشد. به دنبال پسرم رفتم و او را به خانه بازگرداندم و زیر بال و پر خود گرفتم، به لطف خدا و اراده خودمان، آفتابى دوباره در زندگى ما طلوع کرد و کانون خانواده ما را دوباره گرمى بخشید».(منبع:کیهان)

 

آرى، ماهواره که حامل پیام فرهنگ مبتذل غرب است، اثر ویران کننده اى بر رفتار و پرورش کودکان و نوجوانان دارد و بر خانواده هاست که خود را از آثار ویرانگر این پدیده شوم در امان نگه دارند.

-افت تحصیلی از دیگر خطرات ماهواره است دانش آموز یا دانشجویی که اکثر وقت خود را پای ماهواره می گذارد نمی تواند درسشش را خوب بخواند و...

- تغییر سبک زندگی (اعم از پوشش ومد لباس ومو وخوراک ومعماری و ...) به زندگی شیطانی وغربی وسکولاروغیرالهی از دیگر مضرات ماهواره هاست.

-افسردگی ومشکلات عدیده روحی و روانی ،پایین آمدن سن بلوغ وتحریک جنسی جوانان از دیگر خطرات ماهواره است...

 



نوشته شده در تاریخ جمعه 91/9/24 توسط 
تمامی حقوق مطالب برای سرباز ولایت محفوظ می باشد