سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سرباز ولایت
 

در حالت کلی اختلاف اصلی بین جریانات سیاسی کشور بر سر دو نوع گفتمان وطرز فکر است:

گفتمان اسلامی وگفتمان سکولار

گروهی به "جامعیت وکارآمدی اسلام" اعتقاد راسخ داشته واسلام را مبنای اداره کشور ومحورسیاست واقتصاد وبرنامه ریزی ومدیریت و...دانسته واسلام را نسخه شفابخش همه دردهای بشری می داند. به جای نسخه های شرقی وغربی پیشرفت به "پیشرفت اسلامی" و"تمدن سازی اسلامی"می اندیشد وبه دنبال نسخه اسلامی-ایرانی پیشرفت است.این گفتمان "نگاه حداکثری به دین" دارد.گفتمان امام خمینی(ره) امام خامنه ای براین اساس بوده وهست ...در حال حاضر،گفتمان جبهه پایداری براین اساس است...

گروهی دیگر نگاه محدودی به دین داشته ودین را در حدنماز وروزه و...اعمال فردی خلاصه می کند وبه جامعیت وکارآمدی دین و به حضور اسلام در عرصه اجتماع وسیاست واقتصاد و محوریت اسلام درمدیریت کشوراعتقادی ندارد.این نوع گفتمان به دنبال نسخه"پیشرفت اسلامی"نیست وصرفا به تمدن مادی می اندیشد.(شاید مدیری اهل نماز وروزه وحتی اهل نماز شب باشد واین نوع طرز فکر را داشته باشد!) .این نوع گفتمان "سکولار"است ونگاه حداقلی به دین دارد.این نوع طرز تفکر نمی تواند ما را به اهداف انقلاب نزدیک کند...تکنوکرات ها واصلاح طلبان(اضلال طلبان)دارای این نوع گفتمان بودند(در دولت به اصطلاح اصلاحات به طور میانگین هر روز شش شبهه علیه دین مطرح می شد!!) ...

باید در انتخابات رئیس جمهوروجریانی را انتخاب کنیم که گفتمان اسلامی داشته باشد وبه دولت اسلامی بیندیشد...



نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 92/1/15 توسط 

در کتاب "مهار انحراف"، صفحات 123-122، آمده است: "با وجود تمام تلاش رسول الله(صلّی اللَّه علیه و آله و سلّم) در بیان شخصیت والایفاطمه(سلام الله علیها)، حضرت زهرا(سلام الله علیها) نمی توانست به عنوان دفاع ازولایت، از منزل بیرون بیاید؛ چرا که غاصبان خلافت، در عملیات روانی چیره دست بودندو می توانستند جو مدینه را با تبلیغات تغییر دهند... از این نکته که آن ها توانستنددر مدینه به سرعت خلأ قدرت را پر کرده و خود را به عنوان جبهه حق جا بزنند، قدرت وتخصص آن ها در زمینه احاطه خبری، اثبات می شود. با توجه به جو حاکم بر مدینه، دخترپیامبر(صلّی اللَّه علیه و آله و سلّم) اگر وارد میدان شود و داعیه دار خلافت شود،او را نیز به آسانی از سر راه بر می دارند. اما روند حمله به زهرا(سلام الله علیها) باید... ظاهری مشروع داشته باشد؛ دقیقاً همان کاری که صورت گرفت. ابوبکر پس ازجریان حمله به خانه فاطمه(سلام الله علیها) بارها می گفت: لیتنی لم اکتشف بیتفاطمه؛ در واقع علت ابراز پشیمانی او این بود که جریان به کلی به زیان او پایانیافته است. می توان مبارزات حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) را در مقابل غاصبانخلافت و نیز پشتیبانی و دفاع از مقام ولایت و امامت را در پنج مرحله مورد بررسیقرار داد:

اصرار و شدت عمل ابوبکر و عمر در غصب فدک که زمانیملک یهودیان بوده است، نشان از عمق کینه و بغض آنان و دوستان یهودیشان، نسبت بهفاتح خیبر و صاحب فدک است.

"در مبارزه مستقیم نمی توانستند تا آنجا پیش بروند که دخترپیامبر را سیلی بزنند اما در تداوم خط نفاق، عمر به راحتی دستور صادر می کند و قنفذیهودی زاده به راحتی این خیانت را مرتکب می شود."

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ سه شنبه 92/1/6 توسط 

حضرت فاطمه زهرا(س) و امام حسین(ع)،شهداو فداییان مبارزه با فتنه و انحراف هستند.

بعداز "نبوت" صراط مستقیم الهی "ولایت" است و"غدیر" ترسیم کننده این مسیر صحیح  ونورانی است.سقیفه سخیفه نقطه آغاز انحراف از این صراط مستقیم بود و اقلیتی می خواستند اکثریت جامعه اسلامی را از مسیر ولایت منحرف سازند و "ولایت" را به "خلافت" تبدیل کنند که حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) در مقابل این انحراف ایستاد و افشاگری وبصیرت افزایی و فداکاری نمود تا اینکه در نهایت "شهید"شد. تکرار می کنم که ایشان شهید شدند نه اینکه  به مرگ طبیعی بمیرند واولین شهید راه ولایت فاطمه (سلام الله علیها) است.

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ یکشنبه 92/1/4 توسط 
تمامی حقوق مطالب برای سرباز ولایت محفوظ می باشد