سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سرباز ولایت
 

فرهنگ روح حاکم براقتصاد وسیاست و...است.برای تحقق اقتصاد مقاومتی بایستی فرهنگ مقاومتی را نهادینه کرد. نهادینه کردن فرهنگ مقاومتی باعث کم تاثیرشدن تحریم دشمنان خواهد شد.

در این زمینه همه ما موظفیم.به خصوص نخبگان،خانواده ها،آموزش وپرورش،دانشگاه ها،رسانه ها به ویژه صداوسیما نقش اساسی دارند.فرهنگ مقاومتی هان طور که در دوران دفاع مقدس باعث سرافرازی ماشد در جنگ اقتصادی هم باعث پیروزی ما خواهد شد.رهبری در هیچ عرصه ای مثل عرصه فرهنگ تنها نیست.

ادامه مطلب...


برچسب‌ها: اقتصاد مقاومتی

نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 93/12/13 توسط 

حضرت فاطمه زهرا(س) و امام حسین(ع)،شهدای مبارزه با فتنه ونفاق وانحراف هستند.

بعداز "نبوت"،مسیرهدایت وصراط مستقیم الهی "ولایت" است و"غدیر" ترسیم کننده این مسیر صحیح  ونورانی است.سقیفه (بخوانیدسخیفه)نقطه آغاز انحراف از این صراط مستقیم بود و اقلیتی منافق وفتنه گر  می خواستند اکثریت جامعه اسلامی را از مسیر ولایت منحرف سازند و "ولایت" را به "خلافت" تبدیل کنند که حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) در مقابل این فتنه وانحراف ایستاد و... ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 93/12/13 توسط 

 بااندکی تیزبینی می توان به شباهت های جالبی بین فتنه گران و داعش رسید: 

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ جمعه 93/12/8 توسط 

اقتصاد مقاومتی اقتصادی است با پایه های محکم ومقاوم ومصون وطرحی است استراتژیک برای تمامی فصول اعم از شرایط تحریم وغیرتحریم وبا اقتصاد ریاضتی تفاوت بنیادن دارد.


برای تحقق اقتصاد مقاومتی توجه به برخی نکات لازم است:

ادامه مطلب...


برچسب‌ها: اقتصاد مقاومتی

نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 93/12/7 توسط 

بسیاری از دولتمرادان از جمله مشاور خاص حسن روحانی،دکترمحمود سریع القلم،اعتقاد راسخی به جهانی شدن دارند وبه همین دلیل اعتقادی به اقتصاد مقاومتی ندارند.جهانی شدن همان جهانی سازی است وتفکیک قائل شدن بین انها مغالطه ای بیش نیست.معیارهای جهانی شدن را wto(سازمان تجارت جهانی)تعیین می کندکه سازمانی صهیونیستی وآمریکایی است.جهانی شدن باعث هضم کشورهای ضعیف در کشورهای استعمارگر می شودواستعمار نوین کشورهای دیگر است.جهانی شدن باعث فقیرتر شدن کشورهای فقیر وثروتمندشدن کشورهای ثروتمند می شود.معیار های جهانی شدن در تناقص آشکار با معیارهای اقتصاد مقاومتی است ودرآن خودکفایی اقتصادی و حمایت از تولید داخلی و...جایی نداردبه همین دلیل دولت یازدهم به واردات بی رویه دست زده و حمایت لازم را از تولیدات داخلی ندارد.

ادامه مطلب...


برچسب‌ها: جهانی شدن

نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 93/12/6 توسط 

 

مدیریت یعنی برنامه ریزی،سازماندهی،هدایت ،نظارت وزمینه سازی برای خلاقیت.مدیریت یعنی هنر انجام کاربامردم،میان مردم برای مردم به خاطر رضایت خدا. مدیریت ایمانی مدیریت مبتنی بر ایمان است وایمان در تمامی عرصه های تصمیم گیری اعم از برنامه ریزی ،سازماندهی،هدایت ونظارت وزمینه سازی برای خلاقیت حضور دارد.مدیرایمانی نه به زیردست ظلم می کند ونه چاپلوسی بالادست ومقام بالاتر چرا که تنها خدا را موثر حقیقی عالم می داند وقدرت را ازآن الله می داند نه دیگران .با رئیس با عزت برخورد می کندوبا مرئوس با انصاف.علت ورشکستگی برخی کارخانه ها در بی انصافی وظلم مدیران به کارکنان است(من لایرحم لایرحم)! 

ادامه مطلب...


برچسب‌ها: مدیریت ایمانی - مدیریت برتر

نوشته شده در تاریخ سه شنبه 93/12/5 توسط 
تمامی حقوق مطالب برای سرباز ولایت محفوظ می باشد