سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سرباز ولایت
 

با وجود اینکه ایران دارای مشکلاتی مثل بیکاری وگرانی و...است چرا کشور ما از فلسطین ولبنان وسوریه حمایت می کند؟این سوالی است که در ذهن اکثر دانشجویان وبعضی از مردم وجود دارد.آیا حمایت از فلسطین ولبنان درست است یا غلط؟اگر درست است چرا واگر غلط است به کدام دلیل؟

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ جمعه 91/8/26 توسط 

حجت الاسلام آقاتهرانی با اشاره به این که امام(ره) پیروزی انقلاب را به برکت امام حسین(ع) می دانست، گفت: اگر دشمن از ما می ترسد، به خاطر امام حسین(ع) است، زیرا با این اعتقاد و عقیده بسیاری از مردم در تمام دنیا به اسلام و اهل بیت گرایش پیدا می کنند.

   

 

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ جمعه 91/8/26 توسط 

حک شده روی دلم پیرخراسانی فقط       جان فدا کردن برآن دلدار نورانی فقط

امر او امرخدا چون نایب المهدی(عج)بود    در اطاعت از ولی،کالای ایرانی فقط

                         چرا باید کالای ایرانی خریداری کنیم؟

1-اشتغال جوانان:مهمترین عامل اشتغال جوانان خرید کالای ایرانی است.خرید کالای خارجی باعث میشود  فرصت شغلی برای جوانان کشورهای دیگر شده و جوانان کشورمان بیکار بمانند.

2-بی تاثیر کردن تحریمها- امروز کشورمان با تحریم بی سابقه از سوی دشمنان- وبه تعبیر خودشان فلج کننده- مواجه است .در مقابل تحریم آنها ما هم بایستی کالاهای آنها را تحریم نموده واز خرید کالای خارجی شدیدا پرهیز نماییم.خرید کالای ایرانی باعث واکسینه شدن اقتصاد کشورمان درمقابل تحریم ها شده وتحریم ها را بی اثر وتهدیدها را به فرصت تبدیل می کند.

3-پیشرفت ورونق اقتصادی- حمایت از تولید داخلی وخرید کالای ایرانی باعث می شود تولید زیاد شده و خودکفایی به وجود آید.بین تولیدکنندگان رقابت به وجود آمده و رقابت باعث افزایش کیفیت کالاهای تولید داخل گردد.صادرات افزایش یافته و واردات کاهش یابد. درنتیجه اقتدار اقتصادی افزایش می یابد.

4-امام خمینی (ره) در وصیت نامه خود می فرماید:"به انچه دارید بسازید تا خود همه چیز بسازید" ما هم باید به کالاهای داخلی بسازیم حتی اگر کیفیت پایینتری نسبت به مشابه خارجی داشته باشند.هرچند در خیلی از موارد کالای ایرانی کیفیت وقیمت مناسبتری نسبت به مشابه خارجی دارند.

5-قاعده نفی سبیل" ولن یجعل الله للکافرین علی المومنین سبیلا"در اسلام به ما می فهماند که راه هرگونه تسلط وبرتری کشورهای مستکبر بر ما باید بسته شود.وخرید کالای داخلی مصداق قاعده نفی سبیل است.

6-یکی از مولفه های اقتصادمقاومتی خرید کالای داخلی است.

7-مردم ژاپن برنج کم کیفیت وگران قیمت داخلی را بر برنج باکیفیت وارزانتر خارجی ترجیح می دهند.ویکی از مهم ترین عوامل رشد اقتصادی ژاپن خرید کالای داخلی است. ما هم بایستی به کالای داخلی تعصب داشته واز خرید کالای خارجی پرهیز نماییم.

 

8-اقتدار سیاسی-خرید کالای ایرانی باعث رشد واقتدار اقتصادی ودر نتیجه اقتدار سیاسی وکارآمدی نظام افزایش یابد وبه الگوی سایر کشورها تبدیل شود. 

9-عزت اقتصادی-خرید کالای ایرانی باعث می شود ما به بیگانگان وابسته نباشیم وعزت اسلامی ما حفظ شود.

10-خرید کالای ایرانی یکی از بهترین حربه های مقابله با جنگ اقتصادی دشمنان است. امروز ما در یک جنگ تمام عیار اقتصادی با دشمن هستیم.

 

 



نوشته شده در تاریخ جمعه 91/8/19 توسط 

امام خامنه ای در دیدار با جوانان خراسان شمالی سبک زندگی را بخشی حقیقی و اصلی در تمدن نوین اسلامی دانستند و تصریح کردند:  «مسائلی نظیر مسئله‌ى خانواده، سبک ازدواج، نوع مسکن، نوع لباس، الگوى مصرف، نوع خوراک، نوع آشپزى، تفریحات، مسئله‌ى خط، مسئله‌ى زبان، مسئله‌ى کسب و کار، رفتار ما در محل کار، رفتار ما در دانشگاه، رفتار ما در مدرسه، رفتار ما در فعالیت سیاسى، رفتار ما در ورزش، رفتار ما در رسانه‌اى که در اختیار ماست، رفتار ما با پدر و مادر، رفتار ما با همسر، رفتار ما با فرزند، رفتار ما با رئیس، رفتار ما با مرئوس، رفتار ما با پلیس، رفتار ما با مأمور دولت، سفرهاى ما، نظافت و طهارت ما، رفتار ما با دوست، رفتار ما با دشمن، رفتار ما با بیگانه؛ اینها آن بخشهاى اصلى تمدن است، که متن زندگى انسان است  ».

 

روشن است اگر میهن اسلامی ما در متن زندگی پیشرفتی نداشته باشد، روی رستگاری را نمی‌بیند، و امنیت و آرامش روانى به جامعه بخشیده نمی‌شود، همچنان که در دنیاى غرب نتوانسته موفقیت آمیز باشد  .

 

حجت الاسلام استاد حسین دهنوی کارشناس مسائل خانوادگی در گفت‌گو با رجانیوز به تبیین و تشریح مسأله خانواده، سبک ازدواج، رفتار ما با پدر و مادر، رفتار ما با همسر  و نیز تفاوت سبک زندگی غربی با سبک زندگی اسلامی پرداخته است

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ سه شنبه 91/8/16 توسط 

استادعلیرضاپناهیان: هرکسی هرشغلی داشته باشدبخشی از وقتش را مجاهدانه در راه خدا تلاش نکند بی مزد وبی منت ،نامرد است وبه دین خدا ناسپاسی کرده است.هرکسی بایدسهمیه خودش را بگوید چقدر است،حقیقت بسیج این بود.حالا عضوسازمان بشوید یانه، حقیقت را تغییر نخواهد داد.خداوند به او می گوید تو هیچ قدمی برنداشتی ،هرقدمی که برداشتی به خاطر مزدش بود.بگردید در زندگی خودتان پیداکنید که من چه کردم که هیچ پولی دریافت نکردم من چه کردم که هیچ کس از من تشکر نکرده است وهرکدام از ما بخشی از زندگیمان را برای این موضوع بگذاریم. 



نوشته شده در تاریخ شنبه 91/8/13 توسط 

یک اقتصاددان با تحلیل اوضاع اقتصادی موجود،پیش بینی کرد:به زودی قیمت دلار با سقوط شدیدمواجه می شود وبه 1500تومان می رسد.محمدحسین ادیب استاد وعضوهیات علمی دانشگاه ،معتقداست مبنی بریک سناریو،صادرات نفت افزایش می یابد ودلار به 1500تومان سقوط خواهد کرد ودر این میان قربانیان بسیاری از بازیگران اخلالگران حوزه ارز،خواهد گرفت. وی افزود:نرخ ارز 3000تومان در بخش انرزی کشئر قابل اعمال نیست واقتصاد ایران نرخ ارز بالای 3000تومان در بخش انرژی را پس می زند.



نوشته شده در تاریخ شنبه 91/8/13 توسط 

ازخود گذر کنیم که این خوان آخر است        این انفلاب بیمه عباس(س)و اکبر(ع)است

 

تحریم می کنند که تسلیممان  کنند             غافل از این که دل  به بلاها شناور است

 

بیم هلاک نسیت کسی را که از ازل            چشم امید او  به خدا و پیمبر(ص) است

     

با سکه و  دلار نداریم   هیچ       کار              ما را  به سر، هوای اشارات رهبر است

 

ای نایب امام(عج) بفرما که جان دهیم          جانی که عاشقانه فدای تو سرور است

 

جان می دهیم وننگ ملامت نمی خریم         حرف دل امام ، همان حرف آخراست

 



نوشته شده در تاریخ سه شنبه 91/8/9 توسط 
   1   2      >
تمامی حقوق مطالب برای سرباز ولایت محفوظ می باشد