سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سرباز ولایت
 

ماهواره یکی از پدیده هایی است که وقتی وارد کشورمان شد عده ای را به موافقان وطرفداران خود تبدیل کرد وعده ای را هم به مخالفان خود بدل نمود. 
 عده ای برای توجیه  استفاده از ماهواره،می گویند:ماهواره هم یک وسیله است، از هر وسیله می توان استفاده های خوب یا بد کرد، مثل چاقو!


اما بنا به دلایل زیرنباید از ماهواره استفاده کرد:

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ جمعه 91/9/24 توسط 

بروید حسین را بکشید و فرزندش که نامش علی است 

صهیونیسم و فرقه انسان های شیطان پرست که با اولین انسانی که به امر شیطان گوش فراخواند و توبه نکرد یعنی قابیل آغاز شد، در طول تاریخ همواره برای برقراری اهداف شیطان در زمین، یعنی منحرف کردن بیشترین تعداد انسان ممکن از مسیر خداوند فعال بوده اند، و بزرگترین دشمن شیطان و کسی که او را گردن خواهد زد، یعنی مهدی موعود (عج) اصلی ترین مانع در مسیر اهداف شیطان می باشد، بنابراین سلسله شیطان و یاران انسانی او، همواره تلاش کرده اند که از هر مرحله ای که ممکن است نسل موعود را قطع نمایند، چه بلاهایی که بر سر عبدالله (پدر پیامبر  ) آورند، از زمان به دنیا آمدن پیامبر همواره در حال رهگیری برای قتل او بودند و مانع ولایت علی (ع) بعد از پیامبر شدند، در حالی که این قضیه کاملا برای همه واضح بود، در سپاه امام حسن (ع) بودند، در واقعه عاشورا هم بودند....

 

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 91/9/15 توسط 

   هرفرد وگروه وجریانی که از اسلام وانقلاب و ولایت فاصله بگیرد و از "حق " زاویه داشته باشد منحرف است و اطلاق ومحدود کردن آن به یک گروه وجریان خاصی درست نیست.جریان انحرافی واژه ای است که توسط هاشمی رفسنجانی-کارگردان اصلی فتنه88-جعل شده(در نامه بی ادبانه وبی سلام خودش به امام خامنه ای هم از واژه انحراف استفاده کرده بود)تا افکار عمومی را منحرف کرده وبه جای جریان فتنه جریان دیگری را به عنوان خطر اصلی در کشور معرفی کند وخدمات دولت نادیده گرفته شود که متاسفانه در این مورد موفق هم شده وحتی برخی خواص انقلابی هم در پازل هاشمی بازی می کنند!! به راستی چرا تا به حال رهبر بصیرانقلاب حتی یکبار هم از واژه "جریان انحرافی" استفاده نکرده ولی از واژه فتنه تقریبا 500بار استفاده کرده است؟ 

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 91/9/15 توسط 

معصوم(ع)می فرماید:" لقمه حرام انسان را لخت می کند" امروزه مهم ترین عامل بدحجابی لقمه حرام است.مهم ترین عامل تربیت فرزندان صالح پرهیز از لقمه حرام است.تمامی مباحث تربیتی یک طرف ولقمه حلال هم یک طرف. با وجود لقمه حرام تمامی تلاش های تربیتی بی نتیجه است.لقمه حرام باعث می شود که فرزندان آدمی ناصالح باشند.

لقمه حرام باعث می شود که انسان در مقابل ولی خدا وامام عصر خویش بایستد وبجنگد.همچنانکه در واقعه عاشورا امام حسین (ع) فرمود:"ملئت بطونهم من الحرام" شکم های آنها از حرام پرشده است.

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ جمعه 91/9/10 توسط 

 

همه ما این جمله زیبای حضرت زینب را شنیده ایم که فرمود:"ما رایت الا جمیلا ، به جز زیبایی ندیدم". اگر دانشجویی از یک آزمون بسیار سخت با نمره عالی قبول شود،برایش شیرین وزیباست هر چندخیلی سختی وزجر کشیده باشد؛اگر وزنه برداری وزنه ای بسیارسنگین را بردارد این سختی برای او زیبا وشیرین است؛اگر کوهنوردی کوه بسیار مرتفع را فتح کند،سختی ورنج طی مسیر برای او دلنشین است؛اگر عاشقی سختی زیادی بکشدتا معشوقش را از خودراضی کند،رضایت معشوق برای او زیباست وچه معشوقی مهم تر از خدا؛معشوق حقیقی خداست ولاغیر! عاشورا وکربلا هرچند دردناک وسخت بود ولی چون حضرت زینب (س)از یک امتحان سخت با سربلندی بیرون آمده و رضایت خداراکسب کرده برای او شیرین وزیباست.

عاشورا مملو از زیبایی هاست.صحنه ای از عشق وایمان وایثار و محبت وبندگی وفداکاری وبصیرت ومعرفت وتقوی وتسلیم ورضا وعشقبازی با محبوب حقیقی وخالق هستی  است. عشق ومحبت حقیقی زمانی معنا پیدا می کند که انسان از همه چیز به خاطر معشوق ومحبوبش بگذرد ودر عاشورا امام حسین(ع) از همه چیزش به خاطر خدا گذشت ،شاید به همین دلیل بود که خون حضرت علی اصغر(س) را به سمت آسمان پرتاب کرد وآخرین دردانه اش را به خدا تقدیم نمود... ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ سه شنبه 91/9/7 توسط 

حضرت فاطمه زهرا(س) و امام حسین(ع)،شهداو فداییان مبارزه با انحراف هستند.

بعداز "نبوت" ، صراط مستقیم الهی "ولایت" است و"غدیر" ترسیم کننده این مسیر صحیح  ونورانی است.سقیفه سخیفه نقطه آغاز انحراف از این صراط مستقیم بود و اقلیتی می خواستند اکثریت جامعه اسلامی را از مسیر ولایت منحرف سازند و "ولایت" را به "خلافت" تبدیل کنند که حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) در مقابل این انحراف ایستاد و افشاگری وبصیرت افزایی و فداکاری نمود تا اینکه در نهایت "شهید" شدواولین شهید راه ولایت فاطمه (سلام الله علیها) است.غدیر وسقیفه نماد دو نوع گفتمان هستند.

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ یکشنبه 91/9/5 توسط 
تمامی حقوق مطالب برای سرباز ولایت محفوظ می باشد