سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سرباز ولایت
 

در حالت کلی اختلاف اصلی بین جریانات سیاسی کشور بر سر دو نوع گفتمان وطرز فکر است ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ جمعه 92/1/16 توسط 

تمایز میان دولت اسلامی و دولت سکولار در چیست؟ آیا دولت تنها وظیفه تامین نیازهای معیشتی، رفاهی و امنیتی شهروندان را برعهده دارد؟
مسئولیت دولت در برابر رشدوتعالی فرهنگی و پیشرفت معنوی جامعه چیست؟ آیا اصولا چنین وظیفه‌ای برعهده دولت است؟ دولت‌های سکولار، تنها خود راعهده‌دار تامین امور مادی و رفاهی مردم می‌‌دانند؛ اما حکومت و دولت اسلامی...

 

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ جمعه 92/1/16 توسط 

 فرهنگ در حقیقت راه و رسم و شیوه زندگی است و نقش آن برای یک جامعه، به مثابه روح برای جسم آدمی است. همچنان که سلامت روحی و روانی انسان نیازمند عنایت جدی و برنامه ریزی و به کارگیری فعالیت و اقدامات مناسب است، و هر گونه بی توجهی و غفلت از آن می تواند به حیات فردی انسان اختلال وارد آورد و آن را در معرض تهدید جدی قرار دهد، بی توجهی و عدم اهتمام لازم به مقوله ی فعالیت های فرهنگی نیز صدمات و لطمات جبران ناپذیری بر حیات یک ملت وارد آورده، آن را در معرض فرسودگی و نابودی قرار می دهد...با توجه به اهمیت کارفرهنگی درست،دراین مقال به دیدگاه های امام خامنه ای می پردازیم:

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ دوشنبه 92/1/12 توسط 

جمهوریت ساختاروجسم نظام است واسلامیت محتوا و روح آن...جمهوریت شکل وقالب حکومت است واسلامیت مبنا ومحور وماهیت آن...بنابراین هیچ منافات تناقضی ندارند...جمهوریت عامل مقبولیت نظام واسلامیت ضامن مشروعیت آن است...برخی با علم کردن "جمهوریت" به مقابله به "اسلامیت" نظام آمدند وبرخی با علم کردن ملیت و"ایرانیت"!!!...درحالی که اگر "اسلامیت" نباشد نه جمهوریتی می ماند ونه ایرانیتی....! مهم ترین ضامن جمهوریت،"اسلامیت" است وهیچ مکتب سیاسی به اندازه اسلام به مردم اهمیت نداده...

ولایت فقیه ضامن جمهوریت واسلامیت نظام است،درفتنه88 ولی فقیه از جمهوریت نظام محافظت کرد...

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ یکشنبه 92/1/11 توسط 

امام صادق علیه السلام می فرماید: «الْعَبْدُ کُلَّمَا ازْدَادَ لِلنِّسَاءِ حُبّاً ازْدَادَ فِی الْإِیمَانِ فَضْلا؛ هر چه محبت همسر در قلب مرد زیادتر می شود، فضیلت ایمانش زیادتر گردد.» حضرت علی علیه السلام آن چنان با متانت، دلجویی و احترام در برابر ناراحتی و شکوه حضرت زهرا علیهاالسلام برخورد می نماید که حضرت فاطمه علیهاالسلام آرام می گیرد و می فرماید: خداوند، مرا کفایت می کند. و بدین گونه کار آنها را به خدا وامی گذارد و ساکت می شود.
امام علی علیه السلام درباره چگونگی برخورد با همسرش می فرماید: به خدا سوگند! هرگز کاری نکرده ام که فاطمه، خشمگین شود و او را به هیچ کاری مجبور نکرده ام، او نیز هرگز مرا خشمگین نکرد و برخلاف میل باطنی من، قدمی برنداشت.
روزی حضرت فاطمه به امیر مؤمنان علیه السلام فرمود: از روزی که با تو زندگی مشترک را آغاز کرده ام هرگز با تو مخالف نکرده ام.» ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ جمعه 92/1/9 توسط 

امسال از سوی رهبرحکیم انقلاب،حضرت امام خامنه ای به سال حماسه سیاسی وحماسه اقتصادی مزین شده است.بزرگترین دشمنی وتهدیدی که در شرایط کنونی کشوروملت ما را نشانه رفته تهدید اقتصادی –سیاسی است و اولویت امروز دشمن،حوزه اقتصاد وسیاست است. امروزه ما در یک جنگ تمام عیار اقتصادی وسیاسی با دشمن هستیم وبه همین دلیل نیاز به یک مجاهدت ویژه دارد.افزایش وارتقاء فرهنگ اقتصادی سیاسی لازمه حماسه اقتصادی-سیاسی است.الزامات حماسه اقتصادی عبارتنداز:

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 92/1/8 توسط 
<      1   2      
تمامی حقوق مطالب برای سرباز ولایت محفوظ می باشد